Joululauluja jäähallissa

to 20.12. klo 17.45

Kivikylän areena

Tunnelmalliset joululaulut soivat Rauman jäähallissa!

Torstaina 20.12. Kivikylän Areenalla on luvassa tunnelmallista joulun odotusta joululaulujen merkeissä. Rauman Lukko, Rauman seurakunta, Rauma Poikasoittokunta, Karin koulun musiikkiluokat ja Franciscus-kuoro toteuttavat jouluisen tunnelman Kivikylän Areenalle 20.12. Lukko-Tappara ottelun yhteydessä.

Paikalle kannattaa tulla hyvissä ajoin, sillä klo 17.45 ylätorilla aloittavat esiintymään Rauman poikasoittokunta ja Karin koulun musiikkiluokat. Klo 18.10 eteenpäin ylätorilla esiintymistä jatkaa Franciscus-kuoro.

Alkuseremoniassa Poikasoittokunnan ja kuorojen säestyksellä lauletaan yhteislauluna "Joulupuu on rakennettu" rauman giälellä.

Ensimmäisellä erätauolla kentän puolella jouluiset yhteislaulut jatkuvat samalla kokoonpanolla.
Toisella erätauolla ylätorilla esiintyy Franciscus-kuoro.

Edellyttää lippua illan peliin.

Rauman seurakunta