Talvileiri Meriristissä 3.-5. luokkalaisille

la 16.3. klo 9.30 – su 17.3. klo 13.00

Meriristi

Ilmoittautuminen on päättynyt

Musainen talvileiri Meriristissä 3.-5. luokkalaisille.

Meriristin leirikeskuksessa pidetään 3.-5. luokkalaisten talvileiri mukaansa tempaavalla teemalla, nimittäin hyvän musan valloittamana!
Teema ei vaadi osallistujilta laulu- tai soittotaitoa vaan riittää jos tykkäät kuunnella musiikkia, oot vaikka YouTubesta tai televisiosta nähnyt musavideon tai sulla on suosikki-laulu. Tule rohkeasti mukaan ja ota kaveri kans!

Leirille voi ilmoittautua 11.2.-10.3. välisenä aikana linkistä. Ilmoittautumisen sulkeuduttua, leiriläisille lähetetään kotiin leirikirje, jossa on tarkempaa tietoa leirin sisällöstä, mitä kannattaa pakata mukaan, ym.
Leirillä mukana jammailemassa on nuorisotyönohjaajat Mirta Martin ja Eeva Hietikko. Voit olla meihin yhteydessä, jos tulee kysyttävää.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä