Yhteisvastuutapahtuma "Tukka hyvin - kaikki hyvin?"

ti 19.3. klo 10.00 – ti 19.3. klo 14.00

Seurakuntatalo

Tukka hyvin, kaikki hyvin? Yhteisvastuutempaus Winnovan opiskelijavoimin 10-14.

Tule hiusten leikkuuseen tai mittauttamaan verenpaineesi ja tue samalla Yhteisvastuukeräystä. Tapahtuma toteutetaan Winnovan opiskelijavoimin. Winnovan opiskelijoiden toteuttamassa hyvinvointitapahtumassa voit saada myös käsihoidon ja tarjolla on hyvinvointiin liittyvää tietoa. Tarjolla on kahvia koko tapahtuman ajan. Mukana Winnovan aloista ovat elintarvikepuoli, hius- ja kauneusala ja lähihoitajaopiskelijat. Aikoja ei voi varata etukäteen vaan palvelu toimii jonotusperiaatteella. Huomaathan, että Yhteisvastuukeräykseen voit osallistua käteismaksulla.
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Rauman seurakunta

Oppilaitospastori
Rauman seurakunta
Kirkkokatu 2
26100 Rauma

Vastuualueena oppilaitosyhteistyö ja rippikoulut (rippikoulut vastuualueena ajalla 1.9.2023-31.5.2024).

Seuraa Facebookissa Oppilaitospastori Rauma https://www.facebook.com/oppilaitospastori.rauma

Instassa www.instagram.com/oppilaitospastori