Karaokekirkko ja yhteislaulua Rauman torilla

pe 5.7. klo 17.30

Rauman tori

Karaokekirkko kajahtaa Rauman torilla pitsiviikon maanantaina

Rauman seurakunta ja Rakastunut Raumaan järjestävät maanantaina 22.7. iltatorin yhteydessä karaokekirkon ja karaokeyhteislaulua Rauman torilla. Karaokekirkko alkaa klo 17.30. Iltatori aukeaa klo 16.

Karaokekirkossa soivat monet rakastetut sävelmät. Torilla kuullaan muun muassa Satumaa, Rakastan sinua elämä, Kiitos Sulle Jumalani, Jumalan kämmenellä ja Niin kaunis on maa.

Kirkon jälkeen lauletaan yhteislauluja karaokena. Ohjelmistossa on mm. Kun on turva Jumalassa, Hopeinen kuu, Sininen ja valkoinen, Kalliolle kukkulalle ja Oi niitä aikoja.

Karaokekirkossa kerätään kolehti, joka menee lyhentämättömänä Sri Lankaan Halpatotan lastenkodille. Erityislastenkodissa asuu 152 katulasta. Halpatotan lastenkoti liittyy Sri Lankassa toteutettuun Rauma-kylä -projektiin.

Maallista taivaallisesti ja taivaallista maallisesti

"Maallista taivaallisesti ja taivaallista maallisesti" -karaokekirkkotapahtuman ideoinnista vastaa Hyvä, Paha, R(a)uma -kollektiivi, joihin kuuluu Rauman seurakunnan ja raumalaisen musiikkielämän aktiiveja. Työryhmä vastaa myös tapahtuman toteutuksesta: tapahtuman juontajana nähdään rovasti Olli Kaukonen, musiikista vastaavat Jouko Hiltunen ja Kari Pelamo. Keijo Ahorinta pitää keskustelusaarnan.

Tervetuloa joukolla mukaan laulamaan!
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Karaokekirkkotapahtuma Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä