Virtaa parisuhteen hyvinvointiin – parisuhdetapahtuma Raumalla 26.1.

Tervetuloa viettämään yhteistä parisuhdeaikaa!
Virtaa parisuhteen hyvinvointiin 26.1.2019_M.jpg

Tervetuloa viettämään yhteistä parisuhdeaikaa! Parisuhdetta tukeva tapahtuma järjestetään lauantaina 26.1. kello 10 Raumalla Nuortentalolla (Hallikatu 12).

Parisuhteen virtapiirien kytkentöjä esittelee Rauman seurakunnan perheneuvoja Hanna Rienoja.

- Mitä kuuluu? Miten jakselet? No entäs itse? Näin kysellään tutuilta tavatessa. Parisuhdelauantain ensimmäisellä luennolla tunnistellaan omia ja parin hyvinvoinnin osa-alueita. Miten itse jakselen, mitä tarvitsemme yksilöinä ja yhdessä voidaksemme mahdollisimman hyvin?

Lounaan jälkeen puhutaan parisuhteesta tunnesuhteena. Parhaimmillaan parisuhde voi olla se kuuluisa "avioliiton satama",  turvapaikka, josta puolisot saavat voimaa maailman myrskyissä selvitäkseen.

Lastenhoito on tilaisuudessa järjestetty, joten tapahtumaan voi tulla lasten kanssa. Ruokailussa on vapaaehtoinen maksu, mutta muuten tilaisuus on maksuton. Tilaisuuden järjestävät Rauman seurakunta ja Satakunnan Kansanlähetys. Ilmoittautuminen 12.1. mennessä.

Lisätietoja antaa Sanna Mäkinen 044-7744305.

Ilmoittaudu tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2019-01-09 09:30:00.0