Säännöllisesti kokoontuvien ryhmien kevätkausi on alkanut

Seurakunta järjestää ryhmiä ja piirejä viikoittain koko kevään.

20190521_120825-web_S.jpg

Tuttuun tapaan seurakunnan olohuone Franciscus-talo on avoinna ma-to klo 10-14 ja pe klo 9-11:30. Joka torstai tavattavissa myös pappi.

Harrasteryhmiä kokoontuu Seurakuntatalolla ja Kodistuvalla käsityöpiirien muodossa. Raamattupiirejä järjestetään joka arkipäivä ympäri Rauman seutua. SLEY:n raamattuilloissa Seurakuntatalolla tiistaisin tutustutaan Johan Helkkulan opastuksella mm. aiheisiin ”Saako kristitty vaatia oikeuksiaan? Apt. 25” ja ”Paavali   Roomassa - meidän vuoromme Apt. 28.”. Kansanlähetyksen tiistaiseuroissa on mukana vaihtuvia puhujia ja yhteislaulua kevään kokoontumisissa Nuortentalolla.

Kevään keskusteluryhmissä hartaushetkiä ja kahvitteluja. Osassa piirejä myös mahdollisuus lounaaseen. Kymppiluokan ja Iki-ihmisten kerhojen kevätohjelmassa luentoja ja retkiä. Kymppiluokassa mukana mm. Martti Auvinen: ”Maailman merillä ja meristä”, Teologian tohtori Juho Sankamo: ”Qumran - Arkeologinen sensaatio Raamatun maailmaan” ja Kirkon ulkomaanavun humanitaarisen valmiustoiminnan päällikkö Anu Riikonen: ”Ajankohtaista mm. Rohingya pakolaisten tilanteesta.”. Iki-ihmiset kuulevat kokoontumisissaan luentoja mm. seuraavasti: Matti Posti ja Nuortentalon synty 95 vuotta sitten, Arto Terosen ja Jouko Vuollen Kiveen hakatut -ohjelmassa Helmer Kvist ja Pekka Palmu ja silmiemme näkö.

Ryhmien ja piirien kokoontumisajat löydät oheisesta kevätohjelmasta.

Tervetuloa mukaan ryhmätoimintaan!

Diakonian kevään ohjelmassa on myös virkistystoimintaa mielenterveyskuntoutujille, näköongelmaisille ja kuuroille. Katulähetys järjestää säännöllistä perjantai-illan toimintaa Toivontalolla.

Varhaiskasvatuksen avoimiin perhekerhoihin voi tulla ilmoittamatta eikä mukaan tuleminen maksa mitään. Keväällä kokoonnutaan seuraavasti:

Kalliokamarilla rippikouluikäiset (ja sitä vanhemmat) nuoret kokoontuvat AO-iltoihin joka perjantai hengailemaan ystävien kanssa ja pelailemaan pelejä.

2020-01-30 11:40:00.0