Verkkosivujen käyttöjärjestelmän päivitys saattaa aiheuttaa viivettä tiedotuksessa

Verkkosivujen käyttöjärjestelmän päivityskatkos on 16.-19.2.2020.

Rauman seurakunnan ja useiden muiden seurakuntien käytössä oleva verkkosivujen käyttöjärjestelmä Lukkari uusitaan 16.-19.2.2020. Tämä saattaa aiheuttaa viivettä tiedotuksessa, koska verkkosivuja ei voi päivittää käyttöjärjestelmän päivityksen aikana. Tämä vaikuttaa esimerkiksi siihen, että yleensä maanantaisin julkaistut tiedot Rauman seurakunnassa kastetuista, vihityistä ja hautaan siunatuista julkaistaan verkkosivuilla  torstaina 20.2.

Pahoittelemme päivityksestä mahdollisesti aiheutuvaa häiriötä. Voit seurata ajankohtaisia asioita myös seurakunnan facebook-sivulta Linkki avautuu uudessa välilehdessäja Rauman seurakunnan twitteristäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2020-02-11 07:00:00.0