Kirkko soi tänäkin kesänä! Pyhän Ristin kirkon kesäkonserttisarja keskiviikkoiltaisin

sheet-music-1229481_1920.jpg

Kesäkonserttisarja soi Pyhän Ristin kirkossa heinäkuun keskiviikkoiltaisin klo 18.

Konserteissa esiintyvät sekä vierailevat muusikot että Rauman seurakunnan kirkkomuusikot. Konserttisarjan aloittaa heinäkuun ensimmäisenä päivänä selloduo Anna-Maaria ja Olli Varonen. Konsertteihin on vapaa pääsy.

Konserttiyleisöä mahtuu Pyhän Ristin kirkkoon 80 henkilöä kun 1,5 metrin turvavälit huomioidaan. Konsertin voi katsoa livelähetyksenä Rauman seurakunnan Facebook-sivulla. Konsertteihin on vapaa pääsy.

Konserttisarjan ohjelma:

1.7.2020 klo 18
20 vuotta yhteisiä säveliäLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkistä siirryt seurakunnan YouTubeen, jossa konsertista livetaltiointi)
Selloduo Anna-Maaria & Olli Varonen

8.7.2020 klo 18
Pianisti TallinnastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkistä siirryt seurakunnan YouTubeen, jossa konsertista livetaltiointi)
Minna Kukko, piano
Saara Kukko, urut

15.7.2020 klo 18
Ave Maria e organoLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkistä siirryt seurakunnan YouTubeen, jossa konsertista livetaltiointi)
Saara Kukko, mezzosopraano
Henri Tuominiemi, urut ja piano