Ota yhteyttä!

Rauman seurakunnan virastotalo on avoinna arkisin klo 9-14. Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla rauma.seurakunta@evl.fi tai jättää yhteydenottopyynnön tai palautetta verkkosivujen kautta.

Kirkolliset toimitukset voit varata kirkkoherranvirastosta puh. 044 769 1216 ja sähköpostilla rauma.seurakunta@evl.fi.

Kirkkoherranvirastosta:

• siunausvaraukset
  • kastevaraukset
  • vihkivaraukset
  • papin, kanttorin ja tilojen varaaminen kirkollisiin toimituksiin (kaste, vihkiminen, hautaan siunaaminen)

Hautojen hoitoon liittyvät asiat, puh. 044 769 1410, ma-pe klo 12-15.

Aukioloajat löytyvät tämän sivun alalaidasta.

Juhlatilojen varaaminen

Seurakunnan tiloja voi varata kirkollisia perhejuhlia varten, mutta myös vaikkapa syntymäpäiväjuhliin tai ylioppilasjuhliin.

• Kastejuhliin, muistotilaisuuksiin ja hääjuhliin tilat varataan kirkkoherranvirastosta puh. 044 769 1216 ja sähköpostilla rauma.seurakunta@evl.fi.
  • Syntymäpäiväjuhliin, rippijuhliin, ylioppilasjuhliin ym. tilat varataan numerosta 044 769 1226.

Tilojen käytöstä peritään hinnaston mukainen vuokra.

Tiina Lietzén

Seurakunta-assistentti