Lapin kappeliseurakunta

Lapin kappeliseurakunta käsittää vuoden 2008 asti toimineen itsenäisen Lapin seurakunnan alueen. Lapin kunnan liittyessä Raumaan, myös Lapin seurakunta liitettiin osaksi Rauman seurakuntaa vuoden 2009 alussa, ja seurakuntaan perustettiin entisen Lapin seurakunnan alueen käsittävä Lapin kappeliseurakunta.

Lapin kappeliseurakunnassa järjestetään paljon toimintaa eri ikäisille seurakuntalaisille. Tervetuloa mukaan! Tapahtumia voit selata tapahtumakalenterissa

Jumalanpalvelusajat muuttuvat 16.1.2022 alkaen! Lapin kirkossa vietetään jumalanpalvelusta pääsääntöisesti kuukauden toisena ja neljäntenä sunnuntaina klo 10 ja ensimmäisenä ja kolmantena sunnuntaina klo 18. Mahdollisena kuukauden viidentenä sunnuntaina jumalanpalvelusta vietetään tilannekohtaisesti joko klo 10 tai klo 18. Jumalanpalvelusajat löytyvät tapahtumakalenterista.

Jos tarvitset apua ja tukea haastavaan elämäntilanteeseen, diakoniatyö toimii myös Lapin alueella.

Rauman seurakunnan toiminta keväällä 2024

Ajankohtaiset tiedot jumalanpalveluksista, kirkollisia toimituksista sekä lasten, nuorten ja perheiden toiminnasta löytyvät verkkosivuiltamme tapahtumakalenterista.

Seurakunnan kevätesitteessä on kattavasti tietoa kevään tapahtumista, raamattupiireistä, kerhoista ja musiikkitoiminnasta. Kevään 2024 esitteen näet tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä