Perhekerhot

Perhekerho on lasten (0-6-vuotiaat) ja heidän läheistensä kohtaamispaikka, jossa on "lupa vain olla" ja tehdä yhdessä. Perheryhmissä sisältöön voi itse vaikuttaa. Niissä musisoidaan, askarrellaan, ulkoillaan ja retkeillään yhdessä lasten ja aikuisten kanssa. Perhekerhossa on myös mahdollisuus pysähtyä keskustelemaan kasvatukseen tai hengellisiin asioihin liittyvistä kysymyksistä.

Perhekerhot kokoontuvat kerran viikossa kahden tunnin ajan. Perhekerhot ovat maksuttomia. Ryhmiin otetaan uusia perheitä myös toimintakauden aikana, mikäli on tilaa.

Perhekerhot syksy 2024

Ilmoittautuminen alkaa 1.4.

Ilmoittautua voi myös kesken kauden ja mukaan pääsee, mikäli tilaa on =)

• Karpalotien toimipiste (Karpalotie 2)
    • tiistai klo 9-11
  • Kaaron srk-koti (Metsätähdentie 20)
    • torstai klo 9-11
    Kodistupa (Kodisjoentie 1453 A)
    • torstai klo 9-11
  • Lapin srk-koti (Hiedastentie 6)
    • maanantai klo 9-11
  • Unajan srk-koti (Unajantie 332)

Avoimet kerhot, joihin ei tarvitse ilmoittautua kevät 2024

• Taaperokahvila Taimi n. 8-24kk vauvoille Nuortentalo (Hallikatu 12)
    • torstai klo 9.30-11.30
  • Vauvakahvila Pikku Ihme alle 8kk vauvoille Nuortentalo (Hallikatu 12)
    • tiistai klo 9.30-11.30
  • Kirkkomuskari Pyhän Ristin kirkko (Luostarinkatu 1)
    • keskiviikko klo 9.30-10.30
  • Perhekerho Seurakuntatalo (Luostarinkatu 1)
    • keskiviikko klo 10-12
Perhekerholaisia ulkona piknikillä ja keinumassa.

Perhekerhot

Perhekerhot kevät 2024

Ilmoittautuminen tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä Ilmoittautua voi myös kesken kauden ja mukaan pääsee, mikäli tilaa on =)

• Karpalotien toimipiste (Karpalotie 2)
    • tiistai klo 9-11
    • torstai klo 9-11
  • Kaaron srk-kodilla (Metsätähdentie 20)
    • maanantai klo 9-11
    Kodistuvalla (Kodisjoentie 1453 A)
    • perjantai klo 9-11
  • Lapin srk-kodilla (Hiedastentie 6)
    • perjantai klo 9-11
  • Unajan srk-kodilla (Unajantie 332)

Avoimet kerhot, joihin ei tarvitse ilmoittautua kevät 2024

• Taaperokahvila Taimi n. 8-24kk vauvoille Nuortentalolla (Hallikatu 12)
    • maanantai klo 9.30-11.30
  • Vauvakahvila Pikku Ihme alla 8kk vauvoille Nuortentalon yläkerta (Hallikatu 12)
    • tiistai klo 9.30-11.30
  • Kirkkomuskari Pyhän Ristin kirkko (Luostarinkatu 1)
    • keskiviikko klo 9.30-10.30
  • Perhekerho Seurakuntatalo (Luostarinkatu 1)
    • keskiviikko klo 10-12

Sininen norsulelu ja sininen poliisiauto vihreällä viltillä. Taustalla lapsia leikkimässä.

Sylivauva ja Pikku Ihme

Tammikuussa alkaa Nuortentalolla uusi ryhmä ekavauvaperheille. Ryhmä on nimeltään Sylivauva -ryhmä ja sinne kutsutaan ensimmäisen vauvan saaneita tai häntä vielä odottavia äitejä (vauva alle 8kk).

Sylivauva ryhmään tulee ilmoittautua erikseen, ilmoittautuminen alkaa samana päivänä kuin uusiin vauvamuskareihin ilmoittautuminen, eli 24.11.

Ne perheet, jotka ovat käyneet tämän syksyn Pikku Ihme vauvakahvilassa, ovat tervetulleet jatkossa, tammikuusta alkaen, Nuortentalon yläkerran Pikku Ihme kahvilaan. Heidän ei kannata enää ilmoittautua sylivauvaryhmään, koska syksyn aiheiden käsittely alkaa alusta uusien äitien kanssa.

Sylivauva -ryhmä kokoontuu Nuortentalolla tiistaisin, samaan aikaan Pikku Ihme -vauvakahvilan kanssa, klo 9.30.-11.30. Ensimmäinen tunti on varattu tarjottavalle aamiaiselle, jonka jälkeen alkaa alakerran salissa sylivauvaryhmän ohjelmallinen osuus. Ryhmä kestää koko kevään tammikuusta toukokuuhun, jokaiselle kerralle on valittu vaihtuva aihe, joka liittyy vauvaperheen arkeen.

Pikku Ihme -vauvakahvilan väki jatkaa yhteistä aikaansa aamupalan jälkeen Nuortentalon yläkerrassa. Erityistä ohjelmaa ei ole järjestetty, vaan toisten vauvaperheiden kohtaamista. Tarkoitus on, että he tutustuvat toisiinsa vielä syvemmin ilman ohjaajia.

Syksyllä 2024 alkaa uusi Sylivauvat -ryhmä Nuortentalolla tiistaisin klo 13.30-15.30 (kellonaika voi vielä tarkentua). Ilmoittautuminen tähän ryhmään on myöhemmin keväällä.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Rauman seurakunta