Värikylpy

Värikylvyt ovat leikkiä väreillä, muodoilla ja erilaisilla materiaaleilla. Värikylvyssä saa nauttia kaikilla aisteilla. Värikylvyn tavoitteena on kiireetön yhdessäolo ja vuorovaikutus. Värikylvyssä työskennellään rennosti ja avoimin mielin lapsen tahtiin.

Mitä on kristillinen värikylpy?

Rauman seurakunnan lastenohjaajien Paulan ja Merin ohjaamissa värikylvyissä kristillisyys on mukana esimerkiksi värikylvyn aluksi virittelyssä. Virittelyosuudessa kuunnellaan esimerkiksi musiikkia, käytetään värikkäitä kankaita, tai puhalletaan saippuakuplia. Virittäytymisen teema perustuu esimerkiksi johonkin raamatunkertomukseen.

Hyvä tietää

Mukaan tarvitaan vaihtovaatteet ja pieni pyyhe. Värikylpymaksu laskutetaan kerhon aikana.

Lapsi kuvattuna ylhäältä. Lapsen edessä värikylpyteos.

Värikylvyt

Keväällä värikylvyt muuttavat vähän muotoaan. Kevään aikana kokoontuu kolme kokonaisuuttaa, joista kukin kestää kaksi kertaa.

1. ja 2. värikylpy ovat sisällöltään sama, eli näihin toivotaan ilmoittautuvan eri perheitä. Kaikki ryhmät on tarkoitettu 4kk-12kk vauvoille.

Ja ryhmät kokoontuvat Nuortentalolla, Hallikatu 12. Mukaan mahtuu 8 perhettä. Yhden värikylpykerran hinta on 5e.

Värikylpy 1. Retkellä Galilean järvellä 8.2. ja 15.2. (2krt) klo 14.30-16.00

Ilmoittautuminen alkaa 25.1. klo 8