Lapsi ylhäältä kuvattuna. Lapsen edessä värikylpymaalaus.

Eväitä kasvuun

Eväitä kasvuun - lapset ja perheet Rauman seurakunnassa

Tervetuloa mukaan seurakunnan kerhoihin, muskareihin, perhemessuihin tai vaikkapa kristilliseen värikylpyyn!

Seurakunnan varhaiskasvatus on kristillisestä uskosta ja siihen liittyvistä arvoista nousevaa kasvatuksellista vuorovaikutusta sekä kumppanuutta. Se on läsnäoloa ja rinnakkaineloa perheen ja seurakunnan välillä sekä avointa kaikkien kotien lapsille.

Koululaisten toiminnasta voit lukea lisää täältä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (Linkki aukeaa uuteen välilehteen.)

Ilmoittautuminen toimintavuoden 2023-2024 kerhoihin

PäiväkerhotLinkki avautuu uudessa välilehdessä 2023-2024: Ilmoittaudu päiväkerhoon tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

PerhekerhotLinkki avautuu uudessa välilehdessä 2023-2024: Ilmoittaudu perhekerhoihin tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

KirkkomuskaritLinkki avautuu uudessa välilehdessä vauvoille ja perheille. Vapaita paikkoja voi tulla kesken kauden, joten ilmoittaudu jonoon.

Vauva- ja taaperomuskarit tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Perhemuskarit tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Sylivauva -ryhmäLinkki avautuu uudessa välilehdessä ensimmäisen vauvan saaneille tai odottaville äideille (vauva alle 8kk).

Seuraa InstagramLinkki avautuu uudessa välilehdessä- ja FacebookLinkki avautuu uudessa välilehdessä-kanaviamme, ilmoittelemme niissä aktiivisesti toiminnasta ja tulevista tapahtumista.

Kirkon kerhoihin voit ilmoittautua myös kesken toimikauden. Kysymyksiin vastaa Tiina Kaukonen p. 044 7691 227.

"Enemmän kuin tietoa, lapsi tarvitsee aikuisen aikaa.
Enemmän kuin opetusta, lapsi tarvitsee leikkiä.
Enemmän kuin virikkeitä, lapsi tarvitsee
rakkautta ja hiljaisuutta.
Enemmän kuin taitojensa ja tietojensa mittaamista,
lapsi tarvitsee hyväksymistä,
hyväksytyksi tulemista sellaisena kuin on,
ei sellaisena kuin toivoisimme hänen olevan."

Rauman seurakunnan toiminta keväällä 2024

Ajankohtaiset tiedot jumalanpalveluksista, kirkollisia toimituksista sekä lasten, nuorten ja perheiden toiminnasta löytyvät verkkosivuiltamme tapahtumakalenterista.

Seurakunnan kevätesitteessä on kattavasti tietoa kevään tapahtumista, raamattupiireistä, kerhoista ja musiikkitoiminnasta. Kevään 2024 esitteen näet tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Rauman seurakunta