Livelähetykset ja jumalanpalvelusten radiointi Rauman seurakunnassa

Tervetuloa osallistumaan tilaisuuksiin livelähetyksen kautta! Lähetämme tilaisuuksista livelähetyksiä seurakunnan Facebookissa ja YouTubessa. Tapahtumien tiedoissa on linkit tai ohjaus oikeaan paikkaan.

Kuuntele jumalanpalveluksia Radio Ramonasta ja netistä!

Voit kuunnella Rauman Pyhän Ristin kirkon sunnuntain jumalanpalveluksen Radio Ramonasta (linkki avautuu uudessa välilehdessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä) sunnuntaisin klo 10. Radio Ramonan taajuus on 93,3 MHz ja 97,3 MHz.

Voit kuunnella nettikirkon lähetyksiä myös tästä linkistä: Rauman Pyhän Ristin kirkon nettilähetysLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Huomaa, että kun kirkossa lähetys ei ole päällä, linkistä klikatessa tulee virhekoodi (error). Virheilmoitusta ei tule silloin, kun kirkon nettilähetys on päällä.

Kuuntele Pyhän Ristin kirkon jumalanpalveluksen tallenne

Voit kuunnella Pyhän Ristin kirkossa pidetyn sunnuntain klo 10 jumalanpalveluksen tallenteena. Tallenne poistuu kahden viikon kuluttua siitä kun jumalanpalvelus on pidetty. Tästä linkistä jumalanpalvelusten tallenteisiin.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Älypuhelin kädessä, ruudulla näkyy YouTuben logo.