Syysjuhla

Pyhän Ristin kirkko

Tervetuloa iloiseen syysjuhlaan!

Syysjuhlassa on ohjelmaa koko sunnuntain ajan! Tule mukaan vaikka koko päiväksi!
Syysjuhlassa voit törmätä henkilöön Rauman historiasta, nimittäin Cecilia Blomqvistiin, joka on 1800-luvulla vaikuttanut diakoniatyön uranuurtaja.

Klo 10 Messu Pyhän Ristin kirkossa
Messun jälkeen n. klo 11.30 lounas Seurakuntatalolla. Lounaan valmistavat Kodisjoen Martat. Tule sinäkin herkuttelemaan!
Klo 13 Juhlaluento dosentti Esko. M. Laineen aiheena "Diakonian alku eli ketä Rauman seurakunta auttoi taloudellisesti vapauden ajalla"
Klo 15 Koko perheen syysjuhla kirkonmäellä alkaa! Luvassa ?kasvomaalausta, lettuja, musiikkia, liikunta-agentti ja muuta mukavaa.
Klo 18 syyskauden avajaiskonsertti: La Monica - Renessanssin helmi. Ohjelmamaksu 10 euroa.

Lämpimästi tervetuloa!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille