Tutki uskoa

Tutustu kristinuskon perinteisiin ja Raamattuun. Löydä oma tapasi uskoa.

Uskoa voi tutkia ja syventää Raumalla eri tavoin

Rauman seurakunta järjestää monenlaista toimintaa sekä tilaisuuksia, joissa on mahdollista syventää uskoaan. Perinteisten jumalanpalvelusten, hartauksien, seurakuntailtojen ja seurojen lisäksi, seurakunta järjestää yhteistyössä mm. alpha-kursseja, Uskon askeleita - koulutusta, raamattupäiviä sekä missioita.

Sanan ja rukouksen illat

Sanan ja rukouksen illat järjestetään Pyhän Ristin kirkossa noin kerran kuukaudessa maanantaisin klo 18. Kysy lisää: yhteyshenkilöt Leila Kaunisvirta, puh. 050 351 7075 ja Pentti Kaunisvirta, puh. 0400 423 146.

Kuuntele Rauman seurakunnan jumalanpalvelus

Voit kuunnella Rauman Pyhän Ristin kirkon sunnuntain jumalanpalveluksen Radio Ramonasta (linkki verkkosivulle) Linkki avautuu uudessa välilehdessäsunnuntaisin klo 10. Radio Ramonan taajuus on 93,3 MHz ja 97,3 MHz.

Osallistu Pyhän Ristin kirkon tilaisuuksiin verkossa

Paina Play-nappia avataksesi nettikirkon:

Voit kuunnella nettikirkon lähetyksiä myös tästä linkistä: Rauman Pyhän Ristin kirkon nettilähetys. Huomaa, että kun kirkossa lähetys ei ole päällä, linkistä klikatessa tulee virhekoodi (error). Virheilmoitusta ei tule silloin, kun kirkon nettilähetys on päällä.

Kuuntele Pyhän Ristin kirkon jumalanpalveluksen tallenne

Voit kuunnella Pyhän Ristin kirkossa pidetyn sunnuntain klo 10 jumalanpalveluksen tallenteena. Tallenne poistuu kahden viikon kuluttua siitä kun jumalanpalvelus on pidetty. Tästä linkistä jumalanpalvelusten tallenteisiin.

Livelähetykset Rauman seurakunnassa

Osallistu livelähetyksiin seurakunnan YouTubessa tai Facebookissa. Katso livelähetykset -sivulta mitkä tapahtumat ovat katsottavissa livenä.

Rukous

Pastori Satu Salminen kertoo videolla rukouksesta, sen merkityksestä ja hiljaisen rukouksen voimasta.

YouTube-video

Risti aurinkoa vasten