Ilmoittautuminen rippikouluihin vuodelle 2023 on käynnissä

Rauman seurakunnassa on tarjolla monenlaisia tapoja käydä rippikoulu, uutta ensi vuonna on ensimmäistä kertaa järjestettävä ratsastusripari. Ilmoittautuminen rippikouluihin kestää koko kesän ja päättyy koulujen kesäloman päätyttyä 14.8.2022.

kuvituskuva rippikoululaisista ystävyksistä iltanuotiolla, kitarasta ja punaisesta laulukirjasta

Vuonna 2008 syntyneiden ja muiden vuonna 2023 riparille haluavien ilmoittautuminen on alkanut. Ilmoittautua voi 14. elokuuta saakka.

Rauman seurakunnassa on tarjolla monenlaisia tapoja käydä rippikoulu. Vuonna 2023 erikoisrippileirejä ovat mm. lasketteluripari ja ratsastusripari. Ratsastusripari järjestetään ensimmäistä kertaa Raumalla.

Ilmoittautuminen kestää koko kesän ja päättyy koulujen kesäloman päätyttyä 14.8.2022. Emme täytä rippikouluja ilmoittautumisjärjestyksessä, vaan pyrimme järjestämään kaikille mahdollisimman mieluisan rippikoulupaikan. Tarvittaessa arvomme paikat, jos jollekin leirille on tulijoita enemmän kuin leirille mahtuu.

Tarkempi info rippikouluista ja ilmoittautumista löytyy rippikouluesitteestä seurakunnan verkkosivuilta, joka lähetetään myös kirjepostina vuonna 2008 syntyneille seurakunnan jäsenille.

kuvituskuvia nuorista konfirmoiduista, kirkosta ja rippirististä

Ilmoittautuminen tapahtuu tästä vuodesta lähtien vahvalla tunnistautumisella. Ensin huoltaja ilmoittaa omalta osaltaan nuoren rippikouluun. Tämän yhteydessä huoltaja saa rippikouluun tulevaa nuorta varten asiointitunnukset. Tunnukset on syytä pitää hyvin tallessa koko rippikouluvuoden ajan, koska niillä voi tarvittaessa muokata tietojaan.

Ilmoittaudu tästä vuoden 2023 rippikouluun: Ilmoittautuminen (mvs.fi)

Rippikouluesitteestä löydät hyödyllistä tietoa raumalaisesta rippikoulusta, leiri- ja rippikouluvaihtoehdoista sekä ohjeet ilmoittautumiseen. Rippikouluesite 2023: avaa tästä linkistä.

Lisätietoja Lotta Hatakalta, lotta.hatakka@evl.fi tai 044 769 1291. Lottaan voit olla yhteydessä kaikissa rippikouluun liittyvissä kysymyksissä.

2022-06-22 12:48:00.0