Rauman seurakunnan nettisivut uudistuivat!

Tervetuloa uudistuneeseen Rauman seurakunnan nettiin! Uusilta nettisivuilta löydät tietoa seurakunnan tapahtumista, tiloista ja toiminnasta.
Kukkia ja taustalla Pyhän Ristin kirkko

Muun muassa Pyhän Ristin kirkon tapahtumat löytyvät nyt uusilta nettisivuilta

Uudet sivut on tehty sivujen käyttäjiä ajatellen ja ne ovat entistä sivustoa selkeämmät.

Kaikki toiminta samalla sivustolla - nuoret mukaan!

Myös nuorten jutut muuttavat uusille sivuille. Rauman seurakunnan nuorille suunnattu sivusto www.kalliokamari.com poistuu käytöstä. ja jatkossa nuoren seurakunnan asioista voit lukea kohdasta Tule mukaan -> nuorille. Sivuilta löytyy ajankohtaista tietoa nuortenilloista, ripareista, nuorten "punaisen veisukirjan messuista", retkistä ja leireistä ynnä muuta.

Mitä uusilta sivuilta löytyy?

Tiedon hakemiseen voit käyttää muiden hakupalveluiden lisäksi myös nettisivujen omaa hakua, joka löytyy sivun oikeasta yläkulmasta, klikkaa mobiilissa suurennuslasia.

Haluamme myös rakentaa uudesta nettisivustosta mahdollisimman hyvän ja siksi toivommekin palautetta sivuista! Tutustu uusiin nettisivuihin ja lähetä palautetta, sekä ruusuja että risuja, nettisivujen palautelomakkeella tai sähköpostilla seurakunnan viestintään kanerva.kuisma@evl.fi.

Uudet sivut tehtiin yhdessä

Seurakunnan uudet sivut on tehty yhdessä Rauman seurakunnan henkilöstön voimin. Seurakunnan nettitiimi koostuu noin kymmenestä henkilöstä, mukana niin pappeja kuin nuoriso- ja lapsityönohjaajia ja monia muita. Nettisivujen teksteistä ja kuvista suurin osa on raumalaisia, seurakunnan henkilöstön ja jäsenien tekemiä ja näköisiä. Tärkeimpiä tavoitteita on välittää hyvin tietoa Rauman seurakunnasta ja kutsua mukaan seurakunnan aktiiviseen yhteisöön.

Nettisivujen käyttäjätuesta ja nettisivujen käyttöjärjestelmä vastaa kirkon viestintä. Nettisivut ovat nyt yhdenmukaiset monien muiden seurakuntien nettisivujen kanssa - uusi käytössä oleva Lukkari-järjestelmä on kehitetty nimenomaan seurakuntien tarpeisiin.

Lukkari-verkkosivuhankkeen tavoitteena on tuoda Suomen evankelis-luterilaisten kirkon seurakuntien verkkosivuja samaan verkkopalveluympäristöön. Tämä tuo seurakunnille säästöjä ja jakaa resursseja yhdessä tekemisen kautta.

2018-08-27 06:00:00.0