Aikuinen - haluaisitko uudestaan riparille?

Mitä muistoja sinulla on vuosia sitten käydystä riparista? Kiinnostaisiko sinua pohtia riparilla käsiteltyjä hengellisiä ja ylipäänsä elämään liittyviä kysymyksiä uudesta näkökulmasta? Nyt sinulla on mahdollisuus tulla kertaamaan ripari.
Käsiä, joissa on palapelin paloja. Valo loistaa käsien takaa.

Kertausriparilla voit tarkastella asioita uudesta näkökulmasta yhdessä muiden kanssa

Rauman seurakunta järjestää aikuisille "riparin kertausviikonlopun". Tällaista riparin kertausta on toivottu, koska aikuisena moni on valmiimpi miettimään aikuisuuden ja uskon kysymyksiä uudesta näkökulmasta.

Vietämme 19.-21.10. ripariviikonlopun yhdessä leirielämän sekä kristillisen sanoman äärellä Meriristissä Raumalla. Leiri maksaa 35 €, ja voit ilmoittautua leirille nettisivuilla.

Kertausriparille voi ilmoittautua jokainen Rauman seurakunnan jäsen tai muuten asiasta kiinnostunut.

2018-08-21 13:44:00.0