Luottamushenkilöille tunnustusta työstä kirkon hyväksi

Rauman seurakunnan luottamushenkilöille myönnettiin ansiomerkkejä kiitokseksi palvelusvuosista seurakuntatyössä.
Irma Suonpääja Veikko Palviainen_rajattu_XL.jpg

Neljäkymmentä vuotta työtä seurakunnan hyväksi. Tunnustuksen saivat Irma Suonpää ja Veikko Palviainen.

Ansiomerkit jaettiin Rauman kirkkovaltuuston valtuustokauden viimeisessä kokouksessa Rauman Meriristissä keskiviikkona 12.12.2018.

Seurakuntatyön ansiomerkit annetaan tunnustukseksi pitkäaikaisesta toiminnasta seurakuntatyössä tai muussa kristillisessä toiminnassa.

Tunnustuksen neljänkymmenen vuoden mittaisesta toiminnasta seurakuntatyössä saivat Irma Suonpää ja Veikko Palviainen. Kahdenkymmenen vuoden palveluksesta palkittiin Annaliisa Nummi, Keijo Ahorinta ja Sari Seimelä. Kymmenen vuoden ansiomerkin saivat Anne Kauppi, Anneli Peräntie, Leea Hiltunen, Matti Pitkänen, Tuija Salo ja Tuula Laes.

Pöytästandaarin 12 vuoden yhtäjaksoisesta palveluksesta saivat Anne Kauppi, Anneli Peräntie, Leea Hiltunen, Matti Pitkänen, Tuija Salo ja Tuula Laes.

Kiitos tärkeästä työstä kaikille luottamushenkilöille

Keskiviikkona 12.12. pidettiin kuluneen valtuustokauden 2015-2018 viimeinen kokous. Seurakunnan luottamustehtävässä toimiminen on tärkeää työtä. Luottamushenkilö antaa aikaa ja tekee työtä seurakunnan ja kirkon yhteiseksi hyväksi. Lämmin kiitos kaikille valtuustokauden valtuutetuille ja varavaltuutetuille!

Luottamushenkilöitä palkittiin ansiovuosista. Kuvassa vasemmalta oikealle: Irma Suonpää, Veikko Palviainen, Sari Seimelä, Annaliisa Nummi, Keijo Ahorinta, Anne Kauppi, Tuula Laes, Matti Pitkänen, Anneli Peräntie ja Tuija Salo. Kuvasta puuttuu Leea Hiltunen.

Neljäkymmentä vuotta työtä seurakunnan hyväksi. Tunnustuksen saivat Irma Suonpää ja Veikko Palviainen.

2018-12-13 12:00:00.0