Seurakunta kutsuu uudet jäsenensä Lukon peliin

Rauman seurakunta on lähettänyt vuoden 2018 aikana seurakuntaan liittyneille jäsenille kutsun 1. maaliskuuta järjestettävään Lukko-HIFK –peliin.

−Seurakuntaamme liittyi tai muutti viime vuonna lähes tuhat uutta jäsentä. Toivotamme uudet jäsenet tervetulleeksi Raumalle kutsumalla heidät monen raumalaisen ykkösmestaan eli jäähalliin seuraamaan Lukko-HIFK –ottelua, kirkkoherra Henry Liivola kertoo.

Kuvassa kutsusta seurakunnan uusille jäsenille on kirkko ja jääkiekkoilijoita

Lippu varattu 300:lle ensiksi ilmoittautuneelle

Kutsu Lukko-HIFK -otteluun lähetettiin seurakuntaan vuoden 2018 aikana muuttaneille tai liittyneille uusille 16 vuotta täyttäneille jäsenille. Seurakunta ja Lukko ovat varanneet liput otteluun 300:lle ensimmäiseksi ilmoittautuneelle. Pelin lisäksi uusille jäsenille tarjotaan ottelukahvit ennen pelin alkua. Erätaukojen aikana voi tavata seurakunnan työntekijöitä ja osallistua arvontaan, jonka palkintona on Lukon fanituotteita.

−Otamme ilmoittautumisia vastaan 22.2. saakka. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan, toivoo Liivola.

Uusien jäsenten otteluilta syntyi yhteistyönä

Mahdollisuus kutsua uudet seurakuntalaiset Lukon peliin syntyi kolmen toimijan – seurakunnan, Lukon ja RMC:n − yhteistyönä.

−Raumalaisessa yhteistyössä on voimaa. Meillä on ilo tarjota ottelukahvit ennen pelin alkua, kertoo RMC:n hallituksen puheenjohtaja Ari Salmi.

−Yhteisöllisyys on tärkeää Rauman Lukossa ja koko Raumalla. Haluamme tarjota hienon pelin ja kokemuksen tästä yhteisöllisyydestä uusille seurakunnan jäsenille, joista monet ovat uusia raumalaisia, kertoo Lukon markkinointi- ja tapahtumajohtaja Mikael Eklöf.

Rauman seurakunta on noin 30 000 jäsenen seurakunta, jonka tehtävänä on tukea raumalaisten hengellistä elämää.

Liityitkö Rauman seurakuntaan vuonna 2018? Ilmoittaudu mukaan peliin tästä!

2019-02-15 15:02:00.0