Kesätekemistä lapsiperheille - pihaleikkejä kirkolla kesäkuussa, Kesäkodin perhepäivät elokuussa

Seurakunta järjestää jälleen mukavaa kesätekemistä lapsiperheille. Kesäkodin perhepäiviä vietetään tänä kesänä vasta elokuussa, mutta kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla pääsee pihapuuhiin.

Maatilan eläimet.jpg

Pihaleikkejä kirkolla

Kesäkuun ensimmäisillä viikoilla, 1.-4.6 ja 8.-11.6. Pyhän Ristin kirkolla järjestetään pihatouhuja lapsiperheille. Ohjelmassa on rastirataa, pihaleikkejä ynnä muuta mukavaa. Mukana lastenohjaajat Jaana ja Minna. Kaikki toiminta tapahtuu ulkona, eikä sisätilat ole käytössä. Pihapuuhailuja järjestetään maanantaista torstaihin klo 10−15. Tervetuloa mukaan!

Pihakerhoja järjestetään eri seurakunnan toimipisteissä 1.-4.6 ja 8.-11.6. Lastenohjaajat kutsuvat omia kerholaisiaan pihakerhoihin. Lastenohjaajien ohjeiden mukaan pihoilla on mahdollista syödä omia eväitä. Pidetään näissäkin tapaamisissa huolta käsihygieniasta ja turvaväleistä.

Perhepäivät kesäkodilla elokuussa

Petäjäksessä sijaitsevaa seurakunnan kesäkotia ei avata vielä kesäkuussa, mutta elokuussa kesäkoti kutsuu taas perheitä 3.8.-7.8. sekä 10.8.-13.8. klo 10-15 välillä. Ohjelmassa luontopolkua, lauluhetkiä, uintia, lettuja ja muuta mukavaa tekemistä koko perheelle. Omat eväät mukaan.

2020-05-29 09:17:02.0