Kokoontumisrajoitukset jatkuvat Raumalla - seurakunnan aikuisille suunnattu ryhmätoiminta tauolla 28.2. saakka

Kokoontumisrajoitukset vaikuttavat edelleen myös seurakunnan toiminnassa.

Pyhän Ristin kirkko valastuna sinisellä valoilla ja tähdillä. Luminen ulkomaisema.

Aikuisten ryhmätoiminta ja yleisötilaisuudet ovat pääosin peruttu 28.2. saakka. Vahva maskisuositus on voimassa ja turvaväliksi suositellaan vähintään kahta metriä.

Lasten ja nuorten toimintaa järjestetään ja rippikouluryhmät kokoontuvat turvallisuussuositukset huomioon ottaen.

Pyhän Ristin kirkon jumalanpalvelukset radioidaan sunnuntaisin klo 10 Radio Ramonassa ja jumalanpalvelus striimataan seurakunnan YouTube-kanavalle. Tiedot livelähetyksistä löydät tätä linkkiä klikkaamalla.

Kirkolliset toimitukset järjestetään, ja kokoontumisrajoitukset otetaan huomioon tilaisuuksissa. Perheasiain neuvotteluksekus palvelee asiakkaita.

Satakunnan alueella AVI on päättänyt jatkaa julkisten kokoontumisten osalta aiemmin voimassa olleita rajoituksia sellaisenaan 23.2.2021 saakka. Sisätilassa tai ulkotilassa järjestetyssä tilaisuudessa voi olla korkeintaan 20 osallistujaa.

Seuraamme aktiivisesti turvallisuusohjeistuksia.

2021-01-27 16:24:00.0