Kirkkovaltuuston vaalikokous livelähetyksenä Facebookissa 15.4. klo 18

Puheenjohtajan puinen nuija pöydällä

Koronarajoitusten takia  yleisön osallistumista julkiseen kirkkovaltuuston kokoukseen joudutaan rajoittamaan. Torstain kokouksessa suoritetaan myös Rauman seurakunnan kirkkoherran vaali. Kokousta voi kuitenkin seurata Rauman seurakunnan Facebook-sivulla. Livelähetys alkaa torstaina 15.4. klo 18 osoitteessa https://www.facebook.com/raumanseurakunta.

Kokouksen esityslistaan voi tutustua verkkosivuilla. Tässä suora linkki kirkkovaltuuston esityslistaan to 15.4.2021.

Yleisö ei voi valitettavasti osallistua kokoukseen paikan päällä, mutta toivottavasti mahdollisimman moni kiinnostunut seuraa kokousta Facebookissa.

Lue lisää kirkkoherran vaalista:

8.4.2021: Rauman seurakunnan kirkkovaltuusto valitsee uuden kirkkoherran ensi viikolla

3.3.2021: Neljä kirkkoherran viran hakijaa soveltuvuustestaukseen

Kirkkoherran vaali 2021 Rauman seurakunnan verkkosivuilla. Tietoa kirkkoherran valintaprosessista ja ehdokkaiden esittelyt.

2021-04-14 09:49:00.0