”Tänään naapurikaupungin kasvatinkin patasydän pakahtuu ilosta”, Rauman kirkkoherra onnittelee Lukkoa. Suomen mestaruus on Raumalla!

Kirkkoherra onnittelee Suomen mestaria Lukkoa ja kirkonkellot soivat ilon kunniaksi keskiviikkona.

Kannustuskuva-Lukko-2021_2.jpg

”Rauman Lukko on jääkiekon Suomen mestari 2021! Tänään naapurikaupungin kasvatin patasydän pakahtuu ilosta! Haluankin onnitella Rauman lukkoa ja kaikkia Lukon kannattajia. Karhunkämmen löi ja mestaruus haettiin Satakuntaan.”

Näin onnittelee mestaruusjoukkue Lukkoa Hannu Tomperi, Rauman seurakunnan vs. kirkkoherra. Tomperi on työskennellyt Rauman seurakunann vs. kirkkoherrana toukokuun alusta alkaen. Työrupeama on ollut sinikeltaisen huuman värittämää.

Kirkkoherra Hannu Tomperi

Vs. kirkkoherra Hannu Tomperi onnittelee Suomen mestaria Lukkoa

Lukko-huuma on vallannut myös seurakunnan. Alla kuvatunnelmia seurakunnan Lukko-faneilta, joihin elokuussa kirkkoherrana aloittava Valtteri Virta myös kuuluu.

Pyhän Ristin kirkon kellot soivat mestaruuden kunniaksi keskiviikkona

Kirkonkellot soivat keskiviikkona 12. toukokuutta yhteisen ilon kunniaksi klo 14. Pyhän Ristin kellot soittavat juhlasoiton ja klo 14 soivat myös Haappusten kirkon kellot.

Katso onnitteluvideo täältä:

2021-05-11 18:27:00.0