Kesälukemista Rauman seurakunnan blogista

Rauman seurakunnalle on perustettu oma Sinun puolestasi suodatettu -blogi. Blogia päivittävät mm. seurakunnan viestintä, nuorisotyö, varhaiskasvatus, perheneuvonta ja papisto.

Sinun puolestasi suodatettu -blogin logo

Blogi sai nimensä nuorten podcastin mukaan. Sinun puolestasi suodatettu -blogistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä voit lukea ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvia artikkeleita, kevyempää tarinointia, historiaa ja paljon kaikkea muuta.

Artikkelit on jaettu kategorioihin, jotta artikkeleiden selaaminen olisi helpompaa:

Rauman seurakunnan nuorisotyö toimittaa nuorten podcastia, jossa nuoret ovat mukana tekemässä jaksoja. Aiheet vaihtelevat Jumalasta leffa-arvosteluihin, eli kaikkea maan ja taivaan väliltä. Mitäs me kristityt mietitään eri jutuista? Onko jollain face-kommentoijalla pallo ihan hukassa siitä, mihin verorahat menee? Onko seurakunnan leireillä ruoka mistään kotoisin? Jeesustellaan ja pidetään kukkahattuja päässä vai kävisikö sittenkin niin, että päädytäänkin vaan nauramaan sille, että jotkut ajattelee meistä niin? Tekstit löytyvät Kaltsun kahvitLinkki avautuu uudessa välilehdessä -kategoriasta.

Perheasiain neuvottelukeskuksen tekstit löytyvät Puhumisen paikkaLinkki avautuu uudessa välilehdessä -kategoriasta. Mietityttääkö parisuhde? Teetkö rakkauden vai rikkomisen tekoja suhteessasi? Perheneuvonnan blogissa keskitytään erilaisiin ihmissuhteisiin, niiden haurauteen ja kauneuteen. Blogitekstit ilmestyvät myös kirkon ja A-lehtien yhteistyössä toteutuvassa Rakkauden ammattilaiset -blogissa ja niitä kirjoittaa perheneuvojamme Minna.

Rauman seurakunnan varhaiskasvatuksen lastenohjaajien artikkelit löytyvät kategoriasta Iloja ja ihmeitäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Pääsiäiskalenterissa seikkailee Asser-Aasi ystäviensä kanssa. Pääsiäiskertomuksen tekstit on koonnut lastenohjaajamme Minna.

Elämää pohdiskelevia ajatuksia on tarjolla Rajalla kulkijanLinkki avautuu uudessa välilehdessä blogissa. Ajatukset nousevat kirkkovuoden rytmistä, kaupungin kuvitetusta historiasta tai sitten Ihan Jostain Muusta, joka on seurausta Kuleksimisesta. Näköaloja valottaa rovasti Olli Kaukonen.

Rauman seurakunnan viestintä kirjoittaa artikkeleita Viestimet Linkki avautuu uudessa välilehdessä-kategoriaan. Kirjoittajina viestintäpäällikkö Kanerva Kuisma ja viestintäsihteeri Kati Ruohonen.

Pappien palstallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä julkaistaan Rauman seurakunnan papiston tekstejä.

Ota blogi seurantaan, niin et jää paitsi uusista julkaisuista! Blogi päivittyy kuukausittain. Hauskoja lukuhetkiä!

2021-07-13 15:42:00.0