Hyväntekeväisyystapahtuma Kolmen kirkon pyöräily järjestetään toistamiseen

Kaiva pyörä esille ja lähde kanssamme fillaroimaan kolmen kirkon pyöräilyyn lauantaina 11. syyskuuta! Samalla fillaroit hyvän asian puolesta: pyöräilytapahtumassa kerätään tukea raumalaisten lasten ja nuorten urheiluharrastuksiin.

Kolmen kirkon pyöräily FBkansi 2021.png

Voit lähteä pyöräilemään Pyhän Ristin kirkolta, Lapin kirkolta tai Kodisjoen kirkolta klo 9-11. Lyhyelle pyörälenkille opastetut lähdöt alkavat klo 9 jokaiselta kirkolta. Koko kolmen kirkon reitin pituus on noin 53 kilometriä ja sitä voi lähteä pyöräilemään omaan tahtiin klo 9 ja 11 välillä.

Keittolounas ja kahvi ovat tarjolla joka kirkolla klo 11-15. Pyhän Ristin kirkko on auki klo 9-12.30 ja 14-16. Lapin ja Kodisjoen kirkot ovat auki klo 11-16.

Tapahtuman tuotoilla seurakunta ja Rauman kaupunki sekä muut yhteisöt lahjoittavat vähävaraisille perheiden lapsille liikuntavälineitä kuten polkupyöriä! Voit itsekin osallistua ja lahjoittaa osoitteessa www.kotimaanapu.fi tai tapahtumapaikoilla keräyslippaaseen. Vuonna 2020 järjestetyssä ensimmäisessä pyöräilytapahtumassa lahjoitettiin yli kymmenen polkupyörää raumalaisille lapsille ja nuorille.

Tästä linkistä pääset kotimaanapu.fi -palveluun ja voit tukea vähävaraisten perheiden lasten liikuntaharrastusta haluamallasi summalla. Pienikin summa on suuri ilo.

Tapahtumassa voi osallistua polkupyörän arvontaan.

Laita fillari kuntoon ja jaa meillekin kuva tunnisteella #kirkkofillaroi!

Kolmen kirkon pyöräilyn reittikarttoja on jaossa päivän aikana jokaisella kirkolla. Voit myös ladata ja tulostaa kartan tästä linkistä.

Ilmoittautuminen

Tapahtumaan voi ennakkoilmoittautua Rauman seurakunnan verkkosivuilla 24.8. alkaen. Ilmoittaudu pyöräilytapahtumaan tästä linkistä: https://www.raumanseurakunta.fi/tapahtumat/2021-09-11/kolmen-kirkon-pyoraily

Ennakkoilmoittautuminen ei ole välttämätön mutta suositeltava, jotta lounaan määrää pystytään hieman arvioimaan ennakkoon! Ilmoittautuneiden kesken arvotaan kivoja palkintoja. Tapahtuman järjestäjinä on Rauman seurakunta yhteistyössä Rauman kaupungin ja muiden kumppanien kanssa.

Lapsillekin omaa pyöräpuuhaa!

Pyhän Ristin kirkolla on klo 9-11 lapsille omaa tekemistä: sieltä löytyy pyöräilyrata ja jaossa on pyöräilyaiheinen tehtävävihkonen. Voit myös hakea oman heijastimen. Pientenkin pyöräilijöiden kanssa voi siis tehdä pyöräretken kotoa Pyhän Ristin kirkolle.

Tervetuloa mukaan!

2021-08-24 08:38:00.0