Seurakunnan toiminta alkaa pitkän tauon jälkeen – kaikki nyt samoissa kansissa

Rauman seurakunnan juuri julkaistuun syysesitteeseen on koottu samoihin kansiin kaikki syksyllä toimintansa jälleen tauon jälkeen starttaavat raamattupiirit, keskusteluryhmät, kerhot, leirit, lähetyspiirit, konsertit ja paljon kaikkea muuta.

Syysesitteitä 2021

Koronarajoitusten pikkuhiljaa helpottaessa voimme aloittaa ryhmätoimintaa, kunhan edelleen jaksetaan muistaa turvavälit, käsihygienia ja maskit.

Syysesitteestä löydät kaikki kokoontuvat raamattu- ja rukouspiirit aikatauluineen. Diakonian kokoontuvat piirit ja ryhmät sekä lähetyspiirit on koottu samoihin kansiin. Katso myös päivittyvät tiedot tapahtumakalenteristaLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai säännöllisesti kokoontuvien piirien -sivulta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kasvatuksen osalta esitteestä löydät kerhojen syksyn aikataulut, ilmoittautumis- ja hintatiedot sekä koululaisten toimintaan ja isostoimintaan liittyvät aikataulut. Seuraa Instagramissa myös @raumansrkvarhaiskasvatusLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja @kalliokamari Linkki avautuu uudessa välilehdessä-tilejä tai ota seurantaan Rauman seurakunnan lapset ja perheet -facebooksivu.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Esitteen loppupuolelta löytyy mm. koko syksyn konserttikalenteri ja seurakunnan yhteystiedot.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Syysesitettä on jaossa virastotalon aulassa sen aukioloaikoina.

Lataa Rauman seurakunnan syysesite tästä linkistä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Syyskauden avajaiset

Syksyn avajaisia vietetään tänä vuonna kahtena peräkkäisenä viikonloppuna.

Juhlinnan aloittaa Kolmen kirkon konserttikiertueLinkki avautuu uudessa välilehdessä perjantaina 10.9. klo 19 Pyhän Ristin kirkossa. Esiintyjinä seurakuntamme kanttorit: Leena Kivi, Saara Kukko ja Kati Yrjölä. Lauantaina 11.9. klo 19 konsertoidaan Kodisjoen kirkossa ja sunnuntaina 12.9. klo 19 Lapin kirkossa. Konsertteihin on vapaa pääsy.

Lauantaina 11.9. järjestetään hyväntekeväisyystapahtuma Kolmen kirkon pyöräilyLinkki avautuu uudessa välilehdessä, jossa kerätään varoja vähävaraisten lasten ja nuorten liikuntavälineisiin. Voit lähteä pyöräilemään Pyhän Ristin kirkolta, Lapin kirkolta tai Kodisjoen kirkolta klo 9–11. Tapahtuman tuotoilla seurakunta ja Rauman kaupunki sekä muut yhteisöt lahjoittavat vähävaraisille perheiden lapsille liikuntavälineitä kuten polkupyöriä! Voit itsekin osallistua ja lahjoittaa osoitteessa www.kotimaanapu.fi tai tapahtumapaikoilla keräyslippaaseen. Lue lisää ja ilmoittaudu Kolmen kirkon pyöräilyyn tämän linkin kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Sunnuntaina 12.9. vietetään Pyhän Ristin kirkossa uuden kirkkoherran Valtteri Virran virkaanasettamista ja piispan messuaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Virkaan asettamisen toimittaa Turun arkkihiippakunnan piispa Mari Leppänen. Paikan päällä kirkossa osallistumista on rajoitettu koronaepidemian vuoksi. Messuun voi osallistua kirkossa, mutta jotta voimme kokoontua riittävän väljästi, kirkkoon mahtuu kutsuvieraiden lisäksi noin 100 henkilöä. Näin ollen kaikki halukkaat eivät välttämättä mahdu kirkkoon. Paras ja esteettömin vaihtoehto seurata kirkkoherran virkaanasettamismessua on YouTube-striiminLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Radio Ramonan kautta.

Syysjuhlinnan päättää sunnuntaina 19.9. järjestettävä lasten ja perheiden pihajuhla Linkki avautuu uudessa välilehdessäPyhän Ristin kirkon pihapiirissä klo 15–17.30. Ohjelmassa kuvasuunnistusta, hyvää musiikkia ja makoisia lettuja. Kirkonmäellä voit lisäksi laskea liukumäestä, hyppiä tramboliinilla ja bongata karhun. Kouluikäisille lapsille myös tiedossa toiminnallista puuhaa. Perheen kanssa on mahdollista osallistua ehtoolliselle. Pihajuhlassa voi myös ottaa seimen äärellä joulukorttikuva omalla puhelimella tai ostaa polaroid-kuva koko perheestä seimitaustalla tai muulla taustalla Yhteisvastuun hyväksiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tervetuloa mukaan syksyn tapahtumiin!

Syysjuhlan mainos.

2021-09-03 14:02:00.0