Kirkkoherra Valtteri Virran virkaanasettaminen 12.9. – juhlamessuun voi osallistua rajoitettu määrä ja messua voi seurata verkossa ja radiossa

Juhlamessu 12092021.png

Rauman seurakunnan uuden kirkkoherran Valtteri Virran virkaanasettamismessu järjestetään Pyhän Ristin kirkossa sunnuntaina 12. syyskuuta 2021 klo 10 alkaen. Virkaan asettamisen toimittaa Turun arkkihiippakunnan piispa Mari Leppänen.

Paikan päällä kirkossa osallistumista on rajoitettu koronaepidemian vuoksi. Messuun voi osallistua kirkossa, mutta jotta voimme kokoontua riittävän väljästi, kirkkoon mahtuu kutsuvieraiden lisäksi noin 100 henkilöä. Näin ollen kaikki halukkaat eivät välttämättä mahdu kirkkoon.

Paras ja esteettömin vaihtoehto seurata kirkkoherran virkaanasettamismessua on YouTube-striimin ja Radio Ramonan kautta. Messuun pääset osallistumaan Radio Ramonaa kuuntelemalla tai Rauman seurakunnan YouTube-kanavalla klo 10 alkaen.

Radio Ramonaa voit kuunnella taajuuksilla 93,3 MHz ja 97,3 MHz tai verkosta.

YouTube-lähetys löytyy tästä linkistä: https://youtu.be/yz_89Drq_lI

Tervetuloa osallistumaan yhteiseen juhlamessuun!

2021-09-03 22:16:00.0