Kiitos Kolmen kirkon pyöräilijöille ja lahjoittajille – keräystuotolla lahjoitettiin 12 pyörää

Kolmen kirkon pyöräily poljettiin sumuisissa, mutta iloisissa tunnelmissa lauantaina 11.9.

Liikunta-agentti Eeva Hietikko pyörällä Pyhän Ristin kirkon edessä 11.9.2021

Pyöräilytapahtuman avaus.

Tapahtuman avasivat kirkkoherra Valtteri Virta ja Rauman kaupungin hallituksen puheenjohtaja Kalle Leppikorpi. Pyöräilytapahtumassa kerätään tukea raumalaisten lasten ja nuorten urheiluharrastuksiin. Pyöräilijöille tarjottiin matkan varrella keittolounasta, kahvia ja pullaa mm. vapaaehtoisten voimin. Lapsille oli Pyhän Ristin kirkon pihaan järjestetty pujottelurata. Lapset saivat enkeliheijastimen, pyöräilyaiheisen tehtävävihon ja vähän karkkejakin.

- Lasten pyöräilyradalla menopeli ja tyyli olivat vapaasti valittavissa ja maaliin asti pääsivät kaikki, iloitsee lastenohjaaja Minna Elo.

Poika pyörän kanssa kirkon edessä.

Rauman seurakunnan liikunta-agentti Eeva Hietikko polki koko reitin alle kolmeen tuntiin, yhteensä 53,4 km. Tunnelmia Eevan fillaroinnista voi kurkata Rauman seurakunnan InstagramistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä Kirkkofillaroi -kohokohdasta.

- Kaikki ensi vuonna mukaan pyöräilemään, Eeva haastaa.

Lahjoituksia kerättiin runsaasti

Rauman seurakunta kiittää kaikkia pyöräilytapahtumaan osallistuneita, vapaaehtoisia ja lahjoittajia!

Teidän ansiostanne 12 lasta/nuorta sai uuden polkupyörän ja moni lapsi saa myös muita uusia mahdollisuuksia liikkua, kun perheille hankitaan erilaisia urheiluvälineitä tai esimerkiksi uimahallilippuja.

Tapahtuman osallistujat lahjoittivat tapahtumassa 819,10 euroa urheilutarvikekeräykseen. Voit edelleen lahjoittaa www.kotimaanapu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä -sivuston kautta.

Kiitos myös yhteistyökumppaneillemme, jotka lahjoittivat keräyspottiin 500 euroa tai enemmän: Pyörä-NurmiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, LC Rauman RuoriLinkki avautuu uudessa välilehdessä, LC Kanali HelmeLinkki avautuu uudessa välilehdessä, Raumanmeren RotaryklubiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, Rotaryklubi Hauenguan-RaumaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, Rauman RotaryklubiLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Rauman kaupunkiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Yhteistyökumppaneiden ja seurakunnan lahjoitettu kokonaissumma kipusi 6 200 euroon, joilla hankittiin lahjoitettavia pyöriä.

Kiitos hyvän mielen tuojille ja liikunnallista syksyn jatkoa!

Pyöräilijät matkan varrella.

Keittolounastarjoilu.