Seimikilpailun yleisöäänestyksen voittajat ovat selvillä!

Rauman seurakunnan seimihaasteen yleisöäänestys on päättynyt ja voittajat ovat selvillä. Yleisöäänestyksessä palkittiin Raija Uusi-Pietilä, Joanna Kuusisto & lapset sekä "Tähtitiimi”.

Tässä kuvat voittajaseimistä:

Yleisöäänestyksen voittanut Raija Uusi-Pietilän seimiasetelma on rakennettu Rauman Lappiin maitolaiturille, jossa se on ollut ohikulkijoiden ihasteltavana.

Yleisöäänestyksessä palkittiin Joanna Kuusiston ja lasten toteuttama seimiasetelma, jossa on mukana muun muassa Playmobil-hahmoja.

Kolmas yleisöäänestyksessä palkittu seimi on "Tähtitiimin" yhdessä tekemä seimiasetelma. Asetelma on syntynyt kolmen sukupolven yhteistyönä, kertoo Tähtitiimin edustaja Sauli Ahvenjärvi.

Kiitos kaikille seimihaasteeseen osallistuneille!

Seimihaasteeseen osallistui hieno määrä raumalaisia yksityishenkilöitä, koululaisia, yhteisöjä ja yrityksiä. Seimikilpailun raati palkitsi jo ennen joulua Kourujärven koulun oppilaskunnan ja Kati Leinon seimet. Kunniamaininnan saivat Iisa ja Aino Järvenpää sekä Tuomo Grundström.   Onnea voittajille ja kiitos kaikille haasteeseen osallistuneille!

Lue tästä aiempi uutinen aiheesta: Seimikisan raati palkitsi Kourujärven koulun oppilaskunnan seimitoteutuksen, joka ”säteilee joulun ihmettä koronasta ja maskeista huolimatta”

Tästä tääset lukemaan seimihaasteesta: https://www.raumanseurakunta.fi/seimihaaste

2022-01-06 06:00:00.0