nuoria auringonlaskun aikaan

Nuorille aikuisille suunnattua tekemistä, toimintaa ja yhdessäoloa

Nuorten aikuisten sähly ma Vasaraisten koululla klo 19–20.30 alkaen 8.1. Uudet pelaajat tervetulleita! Lisätiedot: Jukka Purhonen p. 044 769 1298.

K18-toiminta

Tule mukaan suunnittelemaan, toteuttamaan ja osallistumaan nuorten aikuisten toimintaan, eli yli 18-vuotiaille nuorille aikuisille tarkoitettuun toimintaan.

• Minkälaiselle retkelle tai leirille haluaisit mukaan?
  • Kaipaatko säännöllistä viikkotoimintaa?
  • Onko sinulla taito, jonka haluat opettaa muille?
  • Minkälaista tukea haluaisit hengelliseen kasvuun?
  • Onko sinulla tapahtuma-idea?
  • Haluaisitko auttaa?

Ole rohkeasti yhteydessä Milla Voudinlehtoon milla.voudinlehto@evl.fi tai 044 769 1288 ja kerro toiveestasi ja/tai ideastasi. Mukaan voi tulla matalalla kynnyksellä; Suunnitellaan ja toteutetaan toimintaa yhdessä! Nuorten aikuisten toiminta on tärkeää, jotta esimerkiksi uudet opiskelijat ja vanhat isoset voivat jatkaa luontevasti elämää seurakunnassa. Mitä tämä voisi tarkoittaa sinun kohdallasi?

Aukinainen raamattu kiven päällä.

Nuoret aikuiset rippileirillä

Oletko joskus ajatellut että olet liian vanha riparille? Ehei, luulit väärin! :)

Rippileireillä tarvitaan kaiken ikäisiä. Rippikoulu on koko seurakuntaa koskettava tapahtuma. Ole yhteydessä Milla Voudinlehtoon.

Oppilaitospastori
Rauman seurakunta
Kirkkokatu 2
26100 Rauma