Kirkkomuskarit kevät 2024

Rauman seurakunnassa kirkkomuskareita on eri-ikäisille vauvoille ja taaperoille yhdessä vanhemman kanssa sekä perhemuskareita, joihin voi tulla koko perhe mukaan. Muskariryhmät kokoontuvat Tallissa (Tallikedonkatu 11).

Kaikki kirkkomuskariryhmät kokoontuvat elokuusta jouluun sekä tammikuusta toukokuuhun. Toimintakauden hinta on 25€/kausi. Maksu on varausmaksu, joka laskutetaan kauden alussa.

Muskari on lämpöä, läheisyyttä, rytmiä ja liikettä. Muskarin ohjelmassa korostuvat ilo, vuorovaikutus, kohtaaminen, hiljentyminen, pysähtyminen, rauhoittuminen sekä vauhti ja toiminta, mielikuvitus, leikki ja touhu, ihmettely ja koskettaminen. Muskarihetken jälken kahvit ja omat eväät, keskustelua ja jakamista.

Vauvamuskarit ja taaperomuskarit

Vauvamuskareita on kahden ikäryhmän vauvoille: 2-6kk ja 5-8kk.

Taaperomuskarit on suunnattu 8-12kk ja 12-15kk taaperoille.

Näihin ryhmiin aikuinen tulee vauvan kanssa.

Perhemuskari

Perhemuskarissa lapsi/lapset voivat nauttia oman aikuisen kanssa musiikista, rytmistä ja laululeikeistä. Ryhmään voi tulla koko sisarussarjan kanssa.

Avoin Kirkkomuskari

Pyhän Ristin kirkossa (Luostarinkatu 1) on Kirkkomuskari keskiviikkoisin klo 9.30 - 10.30. Muskari on maksuton eikä siihen tarvitse ilmoittautua.

Seuraa Raumansrkvarhaiskasvatus -InstagramsivujaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, siellä ilmoitellaan mahdollisista muutoksista avoimien ryhmien kokoontumisissa.

Ilmoittautuminen kevään 2024 Kirkkomuskariryhmiin

Ilmoittaudu Vauva- ja Taaperomuskareihin tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittaudu Perhemuskareihin tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tänne tullaan laulamaan, leikkimään ja soittamaan.
Täällä oottaa kaveri, paikka tää on muskari.
Taivaan Isän hoivassa mukava on laulella.
Leikin, soitan, riemuitsen, kavereista iloitsen.

Kaisu Luukkainen - Kirkkomuskari, Lasten keskus 2010

Vauvoja huivien kanssa leikkimässä

Kirkkomuskarit keväällä 2024

Vauvamuskarit (Tallikedonkatu 11)
Maanantaisin:

• 5-8kk klo 9-11 ja
  • 2-6kk klo 13.30-15.30.

Taaperomuskarit (Tallikedonkatu 11)
Tiistaisin:

• 12-15kk klo 9-11 ja
  • 8-12kk klo 13.30-15.30.

Perhemuskarit

Tallissa (Tallikedonkatu 11)

Torstaisin klo 9.30-11.30

Perjantaisin klo 9.30-11.30