Kodisjoen kirkko puiden lomassa.

Kodisjoen saarnahuonekunnan toimintaa

Kodisjoen saarnahuonekunta järjestää aktiivisesti tapahtumia ympäri vuoden. Talkoilla siistitään keväällä ja syksyllä kirkon pihamaa ja koko hautausmaa-alue sekä Kodistuvan piha-alue. Kirkkoon tehdään suursiivous tarvittaessa muutaman vuoden välein. Kodisjoen martat huolehtivat sankarihaudan kukituksesta, kastelusta sekä muusta hoidosta kesäkauden ajan.

Saarnahuonekunnan aktiiviset jäsenet osallistuvat toiminnan suunnitteluun ja järjestämiseen. Kodisjoella kokoontuu varttuneen väen piiri ja raamattupiiri kahdesti kuukaudessa, ja lähetyspiiri kerran kuukaudessa. Perheiden yhteistä toimintaa on joka toinen viikko kokoontuva pyhäkoulu. Kodistuvalla kokoontuu käsityöpiiri kahdesti kuukaudessa.

Kodistuvalla Rauman seurakunta järjestää myös lasten kerhotoimintaa sekä perhekerhoja.

Katso tarkemmat tiedot tapahtumakalenterista.