Kännykkä ja kuulokkeet. Puhelimen ruudulla lukee: Podcast

Kaltsun kahvit - sinun puolestasi suodatettu

Rauman seurakunnan nuorisotyö tuottaa nuorten podcastia, jossa nuoret ovat mukana tekemässä jaksoja. Aiheet vaihtelevat Jumalasta leffa-arvosteluihin, eli kaikkea maan ja taivaan väliltä. Mitäs me kristityt mietitään eri jutuista? Onko jollain face-kommentoijalla pallo ihan hukassa siitä, mihin verorahat menee? Onko seurakunnan leireillä ruoka mistään kotoisin? Jeesustellaan ja pidetään kukkahattuja päässä vai kävisikö sittenkin niin, että päädytäänkin vaan nauramaan sille, että jotkut ajattelee meistä niin? Aiheet ovat pääsääntöisesti nuorten ideoimia ja toivomia. Välillä studiossa voi olla mukana joku kutsuvieraskin.

Podcast sai itselleen nuorten ideoiman nimen: Kaltsun kahvit - sinun puolestasi suodatettu.

Audioon liitetty kuva on Jakke Kallion käsialaa, joka on toiminut seurakunnassa isosena.

Jaksot julkaistaan seurakunnan nuorisotyön YouTube-kanavalla (youtube Kalliokamari) sekä Kalliokamarin SoundCloud-tilillä. Linkit jokaiseen uuteen jaksoon lisätään tälle sivulle (katso alta). Ehdotukset, kommentit ja kysymykset voit laittaa Tube-kanavalle, videon alle tai kommenttina SoundCloudiin. Podcastien tekstivastineet tulevat luettavaksi Rauman seurakunnan Sinun puolestasi suodatettu -blogiinLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä nuorisotyönohjaajiin.

YouTube-video