sisäkuva pyhän ristin kirkosta raumalta.

Pyhän Ristin kirkko keskellä, vasemmalla iso puu, taustalla sininen taivas.

Rauman seurakunnalla on rikas jumalanpalveluselämä

Rauman seurakunnassa toimitetaan vuosittain toistasataa pää-, konfirmaatio- ja sanajumalanpalvelusta. Näiden lisäksi seurakunta viettää viikkomessuja, perhemessuja, koululaiskirkkoja sekä monenlaisia muita jumalanpalveluksia. Yksi erikoisuus Raumalla on Vanhan käsikirjan (vuoden 1694 ns. Karoliininen käsikirja) mukaan vietettävät kymmenkunta jumalanpalvelusta. Messun tärkeä osa on ehtoollinenLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Gluteenitonta leipää ja alkoholitonta viiniä saa pyytämällä.

Seurakunnan pääkirkon, eli Pyhän Ristin kirkon, lisäksi jumalanpalveluksia vietetään myös muissa seurakunnan kirkoissa ja toimipisteissä.

Tervetuloa mukaan jumalanpalvelukseen!

YouTube-video

Sanan ja rukouksen illat

Sanan ja rukouksen illat järjestetään Pyhän Ristin kirkossa noin kerran kuukaudessa maanantaisin klo 18. Kysy lisää: Leila Kaunisvirta, puh. 050 351 7075 ja Pentti Kaunisvirta, puh. 0400 423 146.