Teemme yhdessä Franssinmessun

Franssinmessut ovat perheystävällisiä ja leppoisia messuja, joita vietetään Nuortentalolla (Hallikatu 12). Mukaan saavat tulla kaikki etsijästä konkariin, lapsesta aikuiseen. Tilaisuuksia vietetään pääsääntöisesti kuukauden toinen ja neljäs sunnuntai. Tervetuloa! Tilaa uutiskirje

Olisitko sinä kiinnostunut tulemaan mukaan kotoisan leppoisaan yhteisölliseen messuun? Mukaan on tervetullut jokainen - uskon asioiden etsijästä konkariin! Franssinmessu tahtoo omalta osaltaan olla vahvistamassa yhteisöllisyyttä Raumalla. Tilaisuus kestää noin tunnista puoleentoista ennen iltapalalle siirtymistä. Tervetuloa mukaan!

Franssinmessussa on Raamatun opetusta, rukousta, ehtoollisen sakramentti, lapsille omaa tekemistä. Messun jälkeen tarjoamme pientä iltapalaa kaikille messun jälkeen. Ytimessä on, hyvässä ilmapiirissä, Jumalan ja toisten ihmisten kohtaaminen. Tavoitteena on kasvaa yhdessä kristittyinä omassa elämässä, omaan tahtiin.

Messussa on vapaaehtoisvetoisia palvelutehtäviä. Haluaisitko sinä tulla mukaan palvelemaan toisia? Franssinmessun yhteisöllisyys tarkoittaa, että jokaisella, sinullakin, on jotakin annettavaa messuun. Siksi messu tehdään yhdessä, ja maallikoilla on aktiivinen rooli.

Lue lisää messusta: Franssinmessussa on rento tunnelma

Vapaaehtoisille

Seurakuntapastori