Opiskelijoita ja oppilaitospastori

Oppilaitosyhteistyö

Rauman seurakunnan oppilaitospastorina työskentelee Milla Voudinlehto. Milla on WinNovan, Rauman Lyseon lukion, Satakunnan ammattikorkeakoulun Rauman yksiköiden ja Rauman opettajankoulutuslaitoksen opiskelijoiden, heidän läheistensä ja henkilökunnan käytössä.

Oppilaitospastorin tehtävänä on opiskelijoiden ja oppilaitoksissa työskentelevien henkinen ja hengellinen tukeminen.

Oppilaitospastori on henkilökohtaisesti tavattavissa oppilaitoksissa:

Ole yhteydessä mieltä askarruttavissa asioissa Milla Voudinlehtoon tai sovi tapaaminen.

Säännölliset tapahtumat yhteistyössä opiskelijajärjestöjen kanssa

Sammakon kanssa järjestetään yhteistyössä Kuukausikutu joka toinen tiistai Tallissa (Tallikedonkatu 11) tai muussa Sammakon ilmoittamassa paikassa. Syksyn 2023 aikataulua ei ole vielä julkaistu. OKL:n fuksien aloitusleiri Narvin Kesäkodilla 1.9.2023.

Student Chaplaincy in Rauma

Student Chaplain Milla Voudinlehto works in Rauma area. You can contact her via email and phone.

Nuori ja koira

Oppilaitospastori
Rauman seurakunta
Kirkkokatu 2
26100 Rauma

Vastuualueena oppilaitosyhteistyö ja rippikoulut (rippikoulut vastuualueena ajalla 1.9.2023-31.5.2024).

Seuraa Facebookissa Oppilaitospastori Rauma https://www.facebook.com/oppilaitospastori.rauma

Instassa www.instagram.com/oppilaitospastori