Pyhäkoulu

Kirjepyhäkoulu

Pyhäkoulumateriaali lähetetään kotiosoitteeseen kerran kuukaudessa. Kirje sisältää materiaalia omaan pyhishetkeen sekä Lastenmaa–lehden. Kirjepyhäkoulu on suunnattu alakouluikäisille.

Uusi kirjepyhäkoulukausi alkaa elokuussa. Mutta mukaan voi tulla myös kesken kauden.

Kirjepyhäkouluun voi ilmoittautua tästä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kotipyhäkoulu

Kirjepyhäkoulun materiaalin avulla aikuinen voi myös pitää kotona pyhäkouluhetken. Mukaan voi kutsua naapurin lapsiakin. Ilmoittautumalla Tiinalle kotipyhäkoulun pitäjäksi, saat lisämateriaalia ja tukea pyhäkouluhetkiin.

Pyhäkoulun opettajaksi

Pyhäkoulunopettajana voi toimia konfirmoitu seurakunnan jäsen. Sinulla ei tarvitse olla mitään erityistaitoja. Kaikki ne lahjat, joita Sinulla on, ovat juuri oikeita tähän tehtävään. Tärkeintä on halu olla lasten kanssa, heidän läheinen aikuisensa kodin ulkopuolelta.

Pyrimme siihen, että jokaisessa pyhäkoulussa olisi useampi opettaja. Näin oma ”pyhisvuoro” tulisi noin kerran kuukaudessa.

Pyhäkoulun opettaja saa kotiin tilattuna pyhäkoulunopettajan lehden, jossa käsitellään tulevien viikkojen aiheita. Lehdestä saa hyviä vinkkejä ja paljon muuta tietoa pyhäkoulusta ja kristillisestä kasvatuksesta

Kirjepyhäkoulun taulu: puu, jossa hedelmiä, puun alla lapsia.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Rauman seurakunta