Ota yhteyttä!

Rauman seurakunnan virastotalo on avoinna arkisin klo 9-14. Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla rauma.seurakunta@evl.fi tai jättää yhteydenottopyynnön tai palautetta verkkosivujen kautta.

Kirkolliset toimitukset voit varata kirkkoherranvirastosta puh. 044 769 1216 ja sähköpostilla rauma.seurakunta@evl.fi.

Kirkkoherranvirastosta:

• siunausvaraukset
  • kastevaraukset
  • vihkivaraukset
  • papin, kanttorin ja tilojen varaaminen kirkollisiin toimituksiin (kaste, vihkiminen, hautaan siunaaminen)

Hautojen hoitoon liittyvät asiat, puh. 044 769 1410, ma-pe klo 12-15.

Aukioloajat löytyvät tämän sivun alalaidasta.

Juhlatilojen varaaminen

Seurakunnan tiloja voi varata kirkollisia perhejuhlia varten, mutta myös vaikkapa syntymäpäiväjuhliin tai ylioppilasjuhliin.

• Kastejuhliin, muistotilaisuuksiin ja hääjuhliin tilat varataan kirkkoherranvirastosta puh. 044 769 1216 ja sähköpostilla rauma.seurakunta@evl.fi.
  • Syntymäpäiväjuhliin, rippijuhliin, ylioppilasjuhliin ym. tilat varataan numerosta 044 769 1226.

Tilojen käytöstä peritään hinnaston mukainen vuokra.

Rauman seurakunnan toiminta keväällä 2024

Ajankohtaiset tiedot jumalanpalveluksista, kirkollisia toimituksista sekä lasten, nuorten ja perheiden toiminnasta löytyvät verkkosivuiltamme tapahtumakalenterista.

Seurakunnan kevätesitteessä on kattavasti tietoa kevään tapahtumista, raamattupiireistä, kerhoista ja musiikkitoiminnasta. Kevään 2024 esitteen näet tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Virastotalo
Seurakunnan virastotalo