Käsikädessä

Osallistu seurakunnan toimintaan

Voit osallistua Rauman seurakunnan toimintaan monella tavalla. Mm. vapaaehtoisia toimijoita on seurakunnalla useita. Tutustu vapaaehtoistoimintaan ja ilmoittaudu mukaan!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Yhteisvastuukeräykseen osallistumalla autat muita. Yhteisvastuu Linkki avautuu uudessa välilehdessäon lähimmäisenrakkauden kansanliike ja evankelis-luterilaisen kirkon vuosittainen suurkeräys, joka auttaa hädänalaisia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja kehitysmaissa.

Lähetys- ja avustustyön sivuillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on vinkkejä miten osallistua seurakunnan lähetystyöhön.

Tutustu seurakunnan hallintoon ja päätöksentekoon.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ole mukana vaikuttamassa ja osallistu myös keskusteluun sosiaalisessa mediassa. Rauman seurakunnalla on FacebookLinkki avautuu uudessa välilehdessäTwitterLinkki avautuu uudessa välilehdessä, InstagramLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja YouTubeLinkki avautuu uudessa välilehdessä-tilit.

Rauman seurakunnan toiminta keväällä 2024

Ajankohtaiset tiedot jumalanpalveluksista, kirkollisia toimituksista sekä lasten, nuorten ja perheiden toiminnasta löytyvät verkkosivuiltamme tapahtumakalenterista.

Seurakunnan kevätesitteessä on kattavasti tietoa kevään tapahtumista, raamattupiireistä, kerhoista ja musiikkitoiminnasta. Kevään 2024 esitteen näet tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä