Heinää

Tule mukaan

Tule mukaan toimintaan

Rauman seurakunnassa löytyy monenlaista tekemistä niin pienille kuin varttuneemmillekin puuhaajille. Voit tutustua toimintaamme kohderyhmän tai aihealueen mukaan, tai selata tapahtumia tapahtumakalenterista esimerkiksi haluamasi ajankohdan mukaan.

Seurakunnassamme järjestetään paljon erilaisia käsityökerhoja, keskustelupiirejä ja muita ryhmiä aikuisille. Tutustu aikuisille suunnattuun toimintaan.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lapsille ja lapsiperheille on tarjolla monenlaista viikkotoimintaa sekä tapahtumia. Katso tästä lasten ja perheiden toiminnasta lisätietoa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tule mukaan vapaaehtoiseksi seurakunnan toimintaan!

Osallistu -välilehdeltä löydät paljon lisätietoa miten voit olla mukana tekemässä seurakunnan toiminnasta entistä hienonpaa.