Nuoria eri värisissä huppareissa

ISTO (Isostoiminta)

Isoseksi rippikoulun jälkeen

ISTO pitää sisällään yhteisiä kokoontumisia, leirejä, NSV-messuja ja vapaaehtoistoimintaa. Isostoiminnassa mukana olemalla saat kokemusta ryhmän ohjaamisesta, kehität vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitojasi ja voit saada rohkeutta esiintymiseen.

Ole yhteydessä isostoiminnasta vastaaviin, jos sinulla on kysyttävää isostoimintaan liittyen.

Isonen: Lähetämme lisätietoa isostoiminnasta ja sen aikatauluista siihen ilmoittautuneille sähköpostitse elo-syyskuussa. Seuraa instagramissa @raumansrknuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kolme nuorta naista käsikynkässä

Isostoimintakausi 2023-2024

Isostoimintaan voivat ilmoittautua tänä ja viime vuonna rippikoulunsa käyneet nuoret. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse tarkemmat tiedot isostoiminnan aikatauluista ja linkki padlet -alustalle. Padlet -alusta toimii isostoiminnan sähköisenä ilmoitustauluna, josta näkee aikataulut, mahdolliset muutokset ja pääsee ilmoittautumaan eri tapahtumiin ja leireille.

ISTO pitää sisällään osallistumisen NSV-messuihin joka kuukauden ensimmäisenä perjantaina (poislukien kesä-elokuu), kokoontumisia Tallissa, mahdollisesti 2 leiriä ja vapaaehtoistoimintaa. Isostoiminnassa mukana olleilla on mahdollista ilmoittautua rippileireille ja ympäri vuoden pidettäville koululaisten leireille isoseksi. Lähde mukaan!

Isostoimintakaudelle 2023-24 voit ilmoittautua tästä linkistä 7.6. alkaen.

Ilmoittaudu leirille tästä 12.10. klo 18.00 alkaen

NSV -messu

NSV- messut ovat osa isostoimintaa, mutta avoimia koko seurakunnalle. Messun päälle juodaan kirkkokahvit seurakuntatalolla.

Messua vietetään kerran kuukaudessa (kk ensimmäinen perjantai) klo 18.00-18.45 Pyhän Ristin kirkossa.

Lisätietoja isostoiminnasta

Nuorisotyönohjaaja