Kauneimmat Joululaulut

Kauneimmat Joululaulut ovat saavuttaneet kunnioitettavan keski-iän, joululaulut kajahtavat ilmoille jo yli 50. kerran!

Vuonna 1973 ensimmäisen kerran järjestetty jouluinen yhteislaulutapahtuma lunasti nopeasti paikkansa suomalaisten sydämissä. Tänä päivänä yli miljoona ihmistä Suomessa ja ympäri maailman kerääntyy laulamaan Kauneimpia Joululauluja. Raumalla järjestetään ensimmäisen adventin ja loppiaisen välillä 16 joululaulutilaisuutta. Etsi alla olevasta listasta omasi ja tule mukaan!

Kauneimmat Joululaulut ovat alusta asti olleet maailman heikoimmassa asemassa olevien lasten asialla. Joka vuosi sadat tuhannet lapset kehittyvissä maissa saavat kipeästi tarvitsemaansa apua ja toivon paremmasta tulevaisuudesta, johon heillä ei olisi ilman tukea minkäänlaista mahdollisuutta. Lue lisää kauneimmatjoululaulut.fi-sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhä tänään liian moni lapsi jää ilman tarvitsemaansa ravintoa, puhdasta vettä, hoivaa ja koulusta. Suomen LähetysseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä on tehnyt yli 160 vuotta työtä ihmisarvoisen elämän ja oikeudenmukaisuuden puolesta.

Lahjoita

Anna tänä vuonna paras mahdollinen joululahja. Lahjoituksesi voi muuttaa lapsen elämän.

Lahjoita tilisiirtona:
Saaja: Suomen Lähetysseura ry
Tilinumero: FI25 8000 1600 0607 10
Viitenumero: 4 074395 002946 579
Viesti: JOULU2023

Lahjoita MobilePayllä:
Lähetä lahjoituksesi numeroon: 94648

Keräyslupa: Manner-Suomi RA/2020/1538, voimassa toistaiseksi 1.1.2021 alkaen, myönnetty 1.12.2020, Poliisihallitus.

Kauneimmat Joululaulut logo, Rauman seurakunnan logo, Lähetysseuran logo, tummansininen tausta ja teksti: Tule

Havut ja laulunsanat: Kun joulu on.

Lähetystyön koordinaattori
Rauman seurakunta