Itsenäisyyspäivää juhlistetaan kirkossa ja seppeleet lasketaan sankarihaudoilla

Itsenäisyyspäivän tapahtumia seurakunnassa 6.1.2022.

kirkko talvi sininen_itsenäisyyspäivä_WEB.png

Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus Pyhän Ristin kirkossa klo 10. Jumalanpalveluksen toimittavat Valtteri Virta (liturgi), Jukka Purhonen (saarna) ja Saara Kukko (kanttori). Mukana Rauman Mieslaulajat. Jumalanpalveluksen voi kuunnella Radio Ramonasta. Sanajumalanpalveluksen  jälkeen seppeltenlaskutilaisuus Rauman sankarihaudalla

Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus Lapin kirkossa klo 10.  Jumalanpalveluksen toimittaa Tuire Kakko jumalanpalveluksen ja musiikista vastaa Leena Kivi. Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvitilaisuus Lapin seurakuntakodilla, jossa kaupungin tervehdyspuheen pitää kaupunginjohtaja Esko Poikela ja juhlapuheen Juha Teerialho. juhlatarjoilun toteuttavat Lapin Maatalousnaiset. Mukana Lapin VPK:n torvisoittokunta. Juhlajumalanpalveluksen jälkeen perinteinen seppelten lasku haudoilla.

Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus Kodisjoen kirkossa klo 10. Mukana Markku Mikkola (liturgia ja saarna) ja Annamaria Lehto (kanttori). Itsenäisyyspäivän jumalanpalveluksen jälkeen seppeleen lasku sankarihaudoilla, jonka jälkeen vietetään itsenäisyyspäivän juhlaa Kodistuvalla. Kaupungin tervehdyspuheen pitää kaupunginhallituksen jäsen Jasmin Määttä.

Rauman itsenäisyyspäivän ohjelmasta lisätietoa täällä: https://www.rauma.fi/ajankohtaista/itsenaisyyspaivaa-juhlitaan-raumalla-perinteisin-menoin-2/

Hyvää ja siunattua itsenäisyyspäivää. Onnea 105-vuotias Suomi!

2022-12-01 21:08:00.0