Vapputapahtumia Raumalla: munkkia ja simaa yhteisvastuukeräyksen hyväksi

Vapunaattona ja vapunpäivänä on tarjolla mukavia vapputapahtumia!

pulloja ja taustalla kirkko

Diakoniatyön järjestämässä vapputempauksessa vapunaattona 30.4. voi ostaa munkkeja ja simaa. Tuotto tilitetään Yhteisvastuukeräykselle, joka vuonna 2024 auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä. Aika ja paikka: klo 14 – 15 Seurakuntatalon pihassa, kirkon sisäpihalla, Luostarinkatu 1. Munkit maksavat 5 € 4 kpl ja simapullo 5 €. Huomioi, että paikalla käy vain käteismaksu. Tervetuloa ostoksille!

Vapunpäivänä vapputapahtumia Nuortentalolla ja Avainseurakunnassa

Raumalla toimivat kristilliset seurakunnat järjestävät vapputapahtuman keskiviikkona 1. toukokuuta klo 16 Avainseurakunnassa, Savenvalajankatu 3. Ohjelmassa on musiikkia ja puhetta. Puhe Sauli Ahvenjärvi, musiikki Fransetti. Tilaisuuden päätteeksi on munkki- ja simatarjoilu. Vapaa pääsy. Kolehti kristittyjen yhteiseen toimintaan Raumalla. Tervetuloa!

Koko perheelle suunnattu tapahtuma Donkkis Big Night järjestetään Nuortentalolla, Hallikatu 12, keskiviikkona 1. toukokuuta klo 13 alkaen. Ohjelmassa on toimintapisteitä ja Raamatunopetustuokioita. Tapahtumassa on nyyttärit joten sinne voi tuoda omia herkkuja. Toiminnallisen lastentapahtuman järjestää Satakunnan Kansanlähetys yhteistyössä Rauman seurakunnan kanssa. Tapahtumaan on vapaa pääsy. Tervetuloa koko perhe mukaan viettämään vappujuhlaa!

2024-04-24 18:39:21.0