Joulukirkot ja joulunajan hartaudet

Tänä vuonna saamme viettää joulunajan kirkkohetkiä normaalisti ilman kokoontumisrajoituksia.

Pyhän Ristin kirkko jouluna_L.jpg

To 22.12.

Metsäjouluhartaus klo 18. Lähtö Latumajan reitin alusta Metsätähdentien parkkipaikalta klo 17.15. Glögitarjoilu, ota oma muki mukaan. Mukana Kirsi Virtanen. Järjestäjänä Metsämörri -toimikunta.

Pe 23.12.

Jouluhartaus Kodisjoen metsästysmajalla klo 19. Mukana Markku Mikkola.

Jouluaatto 24.12.

Jouluaaton hartaus Pyhän Ristin kirkossa klo 12.15. Mukana Kirsi Virtanen ja Annamaria Lehto. Mukana Rauman MieslaulajatLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Rauman Työväen MieslaulajatLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jouluaaton hartaus Monnan kappelissa klo 13 ja klo 14. Mukana klo 13 hartaudessa Valtteri Virta ja Kati Yrjölä. Mukana klo 14 hartaudessa Taneli Ala-Opas ja Kati Yrjölä.

Perheiden jouluhartaus Kaaron seurakuntakodilla klo 14. Lämpimästi tervetuloa pienet ja suuret hiljentymään ja ihmettelemään joulun sanomaa sekä laulamaan yhdessä tuttuja joululauluja. Mukana Satu Salminen ja Annamaria Lehto.

Aattokirkko Lapin kirkossa klo 15. Seppo Sattilainen ja Leena Kivi.

Jouluaaton hartaus Pyhän Ristin kirkossa klo 16. Mukana Valtteri Virta ja Annamaria Lehto.

Joulukirkko Kodisjoen kirkossa klo 17. Mukana Taneli Ala-Opas ja Leena Kivi.

Jouluyön messu Pyhän Ristin kirkossa klo 23. Juhlimaan tulkaa - Tervetuloa jouluyön messuun! Milla Voudinlehto, Ulla Vuori ja Leena Kivi. Laulamassa ja avustamassa seurakuntanuoria sekä Toivontalon väkeä.

Joulupäivä 25.12.

Jouluaamun kirkko Pyhän Ristin kirkossa klo 8. Mukana Kirsi Virtanen, Seppo Sattilainen ja Annamaria Lehto.

Jouluaamun kirkko Lapin kirkossa klo 8. Mukana Markku Mikkola, Kati Yrjölä ja Tuula Kuusela.

Joulukirkko Vermuntilan rukoushuoneella klo 10. Mukana Markku Mikkola ja Annamaria Lehto.

Tapaninpäivä 26.12.

Vanhan käsikirjan messu Pyhän Ristin kirkossa klo 10. Mukana Valtteri Virta ja Leena Kivi.

Viattomien lasten päivä 28.12.

Enkelikirkko Pyhän Ristin kirkossa klo 18. Perinteinen Mannerheimin lastensuojeluliitonLinkki avautuu uudessa välilehdessä Enkelikirkko Viattomien lasten päivänä. Mukana Ulla Vuori ja Kati Yrjölä.

Enkelikirkko Lapin kirkossa klo 18. Mukana Milla Voudinlehto ja Annamaria Lehto.

Lähikuva joulukuusessa roikkuvasta joulukuusen koristeesta, jossa lukee englanniksi juhlitaan yhdessä.

Jouluista tunnelmaa yksinäisille

To 22.12. Yksinäisten joulujuhla Haappusten kirkolla klo 12. Yksinäise yhresLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Rauman seurakunta järjestävät joulujuhlan yhteistä joulutunnelmaa kaipaaville. Juhla kestää noin pari tuntia. Mukana Seppo Sattilainen, Virve Järvinen ja Annamaria Lehto.

Pe 23.12. Jouluinen aamupala Haappusten kirkolla klo 10- 11. Tarjolla maksuton jouluinen brunssi.

Su 25.12. Kahvittelua, rupattelua ja joululauluja Franciscus-talolla klo 13-16. Mukana Kirsi Virtanen.

Joulutunnelmaa musiikin voimalla

To 22.12. Franciscus-kuoron Kauneimmat Joululaulut Pyhän Ristin kirkossa klo 19. Mukana Taneli Ala-Opas ja Leena Kivi. Yhteislaulu ja Franciscus-kuoron esittämät kappaleet vuorottelevat tilaisuudessa.

Pe 23.12. Taivas sylissäni - Aarne Pelkosen joulukonsertti Pyhän Ristin kirkossa klo 19. Liput TicketmasterLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai tuntia ennen ovelta.

Ma 26.12. Kauneimmat Joululaulut Lapin seurakuntakodilla klo 15. Mukana Seppo Sattilainen ja Leena Kivi. Glögitarjoilu. On jälleen aika laulella yhdessä Kauneimpia Joululauluja, jotka kajahtavat tänä vuonna ilmoille jo 50. kerran. Laulu soi maailman heikoimmassa asemassa olevien lasten hyväksi. Lue lisää Kauneimmista Joululauluista tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

To 29.12. LIVE-lounasmusiikkituokio seurakunnan YouTubessa klo 12.

To 5.1.2023 DIANDRA-jouluinen konsertti Pyhän Ristin kirkossa klo 18. Liput alkaen 30€ + mahdollinen Lippupisteen palvelumaksu. Lippujen ennakkomyynti lippu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, R-kioskit ja Rauman Prisma.

Katso kaikki joulunajan tapahtumat joulusivultamme!

2022-12-20 14:54:00.0