Musiikilla apua Ukrainaan: tukikonsertti Pyhän Ristin kirkossa ensi tiistaina 26.4.

Pyhän Ristin kirkossa järjestetään tiistaina 26.4. klo 18 Apua Ukrainalle -tukikonsertti seurakunnan ja SPR:n yhteistyönä. Mukaan on tulossa suuri joukko raumalaisia muusikoita.

Käsissä sinikeltainen sydän. Teksti: Apua Ukrainalle-tukikonsertti. Rauman seurakunta ja SPR.

Ukrainan tueksi tiistaina järjestettävän konsertin esiintyjälista on komea. Mukana ovat Anna Hilal ja Natasha Koivuniemi, Rauman Poikakuoro, Rauman Mieslaulajat, Rauma Flikkatten Göör, Sekakuoro Lapponia, Impromptum, Kuparin perhe, Sauli Ahvenjärvi, Jari "Onde" Pelamo ja Rauman musiikkiopiston soittajia. Esiintyjälista saattaa vielä täydentyä. Konsertin juontaa kirkkoherrra Valtteri Virta.

Konsertin tulot lahjoitetaan Ukrainan sodan uhreille. Konserttiin on vapaa pääsy, mutta jokainen voi lahjoittaa haluamansa summan. Konsertin tuotolla tuetaan SPR:n ja Kirkon Ulkomaanavun Ukrainan hätäapukeräyksiä.

Konsertin jälkeen seurakuntatalolla on kahvitilaisuus ja vapaata keskustelua.

Ukrainan tilanne huolestuttaa meistä monia. Tule mukaan toivoa tuovan musiikin pariin ja osallistu samalla keräykseen, jolla tuetaan Ukrainan sodan uhreja!

Konsertin järjestävät yhteistyössä SPR Rauman osasto ja Rauman seurakunta.

Sat Apr 23 09:48:00 EEST 2022