Rauman seurakunnan kesämusiikkihetket kutsuvat nauttimaan suloisista sävelistä

Tervetuloa seurakunnan musiikkikesään! Istuudu helteellä viileään Pyhän Ristin kivikirkkoon tai Monnan kauniiseen kappeliin ja anna musiikin koskettaa.

Kuvassa omenapuunkukkia, vehreyttä ja teksti Musiikin johdattelemana kesään

Musiikkikesä 2022

Tuleva kesä kutsuu taas ihmisiä yhteen nauttimaan elävästä musiikista, jota Rauman seurakunnalla on tarjolla päivän musiikkihetkistä illan säveliin.

Pyhän Ristin kirkossa soi kesätorstaisin 30.6.-4.8. välisenä aikana keskipäivän musiikkihetket klo 12.

Monnan kappelin kesämusiikkisarja tarjoilee säveliä ja runoutta heinäkuussa keskiviikkoiltaisin klo 18.

Pitsiviikolla Pyhän Ristin kirkossa soi keskipäivän musiikkihetket päivittäin klo 12. Juhlaviikon päättää konsertti Pyhän Ristin kirkossa 31.7. klo 18.

Katso koko kesän musiikkitarjonta nettisivuiltamme: Musiikki - Rauman seurakunta

Tue May 17 09:24:00 EEST 2022