Muutoksia liikennejärjestelyissä vanhassa Raumassa 17.8.2022 klo 13-20 diakonian juhlatapahtuman vuoksi

Diakonian 150-vuotisjuhlatapahtuman vuoksi Kauppakatu on Raatihuoneen edestä suljettu keskiviikkona 17.8. kello 13-20 ja liikenne ohjataan Vanhankirkonkadulle.  Ihmisen puolella -juhlan päätapahtumapaikka on Rauman tori ja juhlan yhteydessä vietetään juhlamessua Pyhän Ristin kirkossa.

Rauman torilla on luvassa iloista torimeininkiä, keskusteluita ja konsertteja iltapäivästä kello yhdestä alkaen. Torilta kulkee ristisaatto klo 16.40 Pyhän Kolminaisuuden kirkon raunioiden ja Kitukrännin kautta Pyhän Ristin kirkkoon, jossa alkaa juhlamessu klo 17.  Illan huipentaa Samuli Edelmannin ja Orkestra Suoran Lähetyksen konsertti torilla klo 18.30. Konsertti kestää arviolta reilun tunnin verran.

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki ja sinne on vapaa pääsy.

Katso koko ohjelma ja lisätietoa: https://www.raumanseurakunta.fi/diakonia/diakonian-juhlavuosi-2022

2022-08-16 15:24:00.0